10 Reacties

2 jaar geleden

Ik ga twee keer in de week naar de sportschool als ze in bed ligt. Ik werk 4 dagen, dan ga ik niet in de tijd dat ze wakker is nog sporten 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Dame

Ik ga twee keer in de week naar de sportschool als ze in bed ligt. Ik werk ...
Ah ja als die nog laat open is gaat dat inderdaad 👍👍👍

2 jaar geleden

Reactie op edeschuttere

Ah ja als die nog laat open is gaat dat inderdaad 👍👍👍
Met zwemmen ben je natuurlijk ook afhankelijker van tijden dat je kunt gaan. Maar ook dan is er toch meestal wel een avond (of twee) waarop ze open zijn?! Of ben ik zo verwend in mijn regio?

2 jaar geleden

Ik sport 2 tot 4x p/w of sport wat minder maar dan fiets ik naar mijn werk (11 km enkele reis). Als ik 2 tot 4x sport doe ik hardlopen, soms ook met mijn dreumes in de speciale hardloopwagen die ik heb. Of ik doe high intensity trainingen thuis. Sporten doe ik als mijn partner thuis is of kind op bed ;-), of ik neem hem dus mee haha

2 jaar geleden

Reactie op Dame

Met zwemmen ben je natuurlijk ook afhankelijker van tijden dat je kunt gaan ...
Verwend in je regio :) ik zal gewoon s middags gaan 30 min zwemmen en ipv 3 keer ga ik 4 keer per week ! Moeten creatief zijn 😁

2 jaar geleden

Ik sport 1x per week, in de avond als de kleine al slaapt.

2 jaar geleden

Tot nu toe heb ik nog niet de energie en tijd gevonden om te sporten.

2 jaar geleden

Ik sport 2x in de week als ze savonds op bed ligt. Heerlijk.

2 jaar geleden

Ik werk vier dagen in het onderwijs. Daarnaar werk ik twee avonden in de week in een sportschool, daar geef ik groepslessen dus dat zijn mijn twee avonden sport. Ik heb mn dagen in het onderwijs zo gepland dat ik de ene dag eerder thuis ben als ik naar de sportschool moet, de andere avond is op mn vrije dag van school. Zo zie ik mn dochter nog steeds elke dag, die twee dagen eet ik alleen niet mee en legt mijn partner haar in bed.

2 jaar geleden

Ik sportte 3-4x weer in de week, en dan vooral als ons zoontje op bed lag, nu zwanger van de tweede en heb ik even iets minder energie dus sport ik 1-2x in de week