4 Reacties
2 jaar geleden
Ik denk dat het heel erg verschilt per kindje of dit handig is of niet. Wij hebben nu ook een tijdelijke andere gastouder omdat onze huidige met zwangerschapsverlof is. We hebben al vorig jaar augustus moeten wisselen omdat die gastouder ging stoppen. We hebben dus nu binnen een half jaar 3 gastouders gehad en onze zoon heeft hier totaal geen moeite mee dus het kan best heel goed gaan. Moet ik zeggen dat onze zoon dasr ook helemaal niet moeilijk in is. Ik zou goed kijken hoe je kindje reageert in vreemde omgevingen en naar vreemde mensen toe.
Heb je nog een andere optie tot die tijd?
2 jaar geleden
Reactie op Anoniem2468
Ik denk dat het heel erg verschilt per kindje of dit handig is of niet. Wij ...
We zijn sinds vorige week woensdag gestopt bij onze gastouder omdat ze het daar niet naar haar zin had en de hele dag aan het huilen was. Nu hebben we als tijdelijke oplossing papa en oma/opa wisselen af tot er plaats is in de opvang maar dat kan natuurlijk geen maanden duren maar omdat ze het zo vervelend vind bij de gastouder zijn we een beetje bang dat ze met heen en weer sleuren ook niet beter van word
2 jaar geleden
Reactie op Laddi_angela
We zijn sinds vorige week woensdag gestopt bij onze gastouder omdat ze het ...
Zie mijn andere topic in de groep. Ik zou het zelf niet doen omdat ze anders echt idd heen en weer gesleept wordt en echt wel in een moeilijke fase zitten qua leeftijd en eenkennigheid. Maar dat is meer mijn eigen mening hoor omdat wij hetzelfde hebben meegemaakt. Maar tis wat hieronder wordt gezegd, ieder kind is anders en reageert er anders op!