12 Reacties
2 jaar geleden
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik weet gewoon dat hij niks doet. En als ik terug kom om te praten dat hij doet alsof er niks aan de hand is
2 jaar geleden
Hij appt net : ik kom straks na werk om onze dochter te zien. Welk deel wat een time out snapt hij nou niet
2 jaar geleden
Misschien met een mediator gaan praten.
Sowieso kun jij niet zomaar vertrekken en zeggen je mag haar x aantal dagen niet zien...het is ook zijn kind.
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Misschien met een mediator gaan praten.
Sowieso kun jij niet zomaar vertrek ...
Ps, verder snap ik je helemaal hoor. Dit is niet fijn. Helaas herken ik het deels. Ik heb een man die biet zo goed is in communicatie en inleven. En ook denkt dat zijn leven door mag gaan zoals die was voor onze dochter.
Nu zit ik met een burnout thuis en heb ik gezegd dat er heel wat moet veranderen. Dit begrijpt hij nu wel...wel jammer dat dit ervoor nodig was
2 jaar geleden
Ik moet zeggen dat hoe je de situatie nu schetst hij wel heel slecht uit de verf komt en zijn alle adviezen om voor jezelf te kiezen volledig logisch, alleen het heeft je blijkbaar ook 2 jaar gekost om een pauze in te lassen en je houdt van hem, dus welke redenen heb je daarvoor? Het is belangrijk ook dat te belichten want anders zal iedereen je adviseren bij hem weg te gaan en de daarmee gemoeide gevolgen voor jullie gezin, terwijl dat misschien niet het beste is om te doen.
2 jaar geleden
Ik ben vandaag weer thuis. Nou meneer kwam naast mij zitten, gaf een kus en zei: we moeten gewoon meer sex hebben😤😡 Het is voor hem allemaal 1 grote grap😤
2 jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Ik ben vandaag weer thuis. Nou meneer kwam naast mij zitten, gaf een kus en ...
Nee zo zijn sommige mannen gewoon, die denken dat seks de oplossing is... oke er zijn ook zulke vrouwen😶