13 Reacties
2 jaar geleden
Wat vervelend zeg! Ik kan me voorstellen dat je op raakt. Onze zoon heeft een paar maanden geleden ook zo’n periode gehad. Niet dat hij dan wilde drinken maar klaar wakker was. Van alles geprobeerd, was vaak rustig als we bij hem waren maar zodra we weg liepen was het huilen geblazen! Uiteindelijk waren we het ook zat en hebben we ons voorgenomen hem sowieso niet uit zijn bed te halen. We wilden het graag oplossen zonder hem zo overstuur te laten huilen. Maar toen we het zo zat waren hebben we hem toch een nacht laten huilen.. pff mijn moederhart had het zwaar, hij is snikkend in slaap gevallen na zo’n 2,5 uur. De volgende nacht dezelfde aanpak en toen duurde het een uur. Daarna sliep hij door!! Uiteindelijk blijkt het toch ook dat ze je uittesten! Dit werkte bij ons. Heel veel succes!
2 jaar geleden
Reactie op Lucky Luuk
Wat vervelend zeg! Ik kan me voorstellen dat je op raakt. Onze zoon heeft e ...
Och jeetje... ja uit bed halen doe ik sws al 1.5jaar nie meer. Mits die echt echt echt overstuur is maar das vaak dan begin vd avond als ee beneden zitten. Snachts is t echt onverklaarbaar
2 jaar geleden
Ik weet niet of je instagram hebt,
maar daar heb je liefdevaneenmoeder.nl of lyndsey_hookway
Zij geven hele fijne adviezen over slapen 😘
2 jaar geleden
Ik weet niet of je er iets aan hebt hoor maar deel het gewoon. Wij hebben de babyfoon heel lang op 't nachtkastje gehad, uit. Puur als we haar hoorde, ofja vooral ik, kon ik even via de babyfoon zeggen dat alles goed was. Als ik er namelijk heen ging wilde ze er altijd uit of duurde het lang (45min) met huilen en uiteindelijk weer in slaap komen. Babyfoon is echt een uitkomst daarvoor. Liefs
2 jaar geleden
Reactie op Mvs2409
Dan slaap ik zelf helemaal niet haha moet m ook jiet op onze kamer hebben, ...
Nee maar wij hebben 'm niet aan staan! Alleen als ik haar hoor, zet ik 'm aan en kijk ik en indien nodig praat ik. Dan ga ik er niet uit. En ik slaap vanaf dag 1 met oordoppen om zo toch m'n slaap te kunnen pakken.
2 jaar geleden
Ons dochter wordt snachts ook altijd wakker voor drinken. Ook veel geprobeerd. We geven haar nu een maand warm water ipv melk, dat vind ze nu prima. Dat was eerst niet zo. Af en toe is koud water zelfs goed. We geven er maar aan toe en hopen dat het snel over gaat… ben erg moe, gelukkig doen mijn vriend en ik het wel om de beurt.
2 jaar geleden
In wat voor bedje sliep tijdens de vakantie? Wij hebben een tijdje gehad dat mijn zoontje niet goed in z’n ledikant sliep maar wel heel goed in het campingbedje. Na een vakantie - waar hij dus ook ineens goed sliep - hebben we hem ook thuis in een campingbedje laten slapen en ja hoor, doorslapen. Na een tijdje weer in z’n eigen bed gelegd en dat ging toen ook goed. Misschien heb je er iets aan!
2 jaar geleden
Reactie op balo2020
In wat voor bedje sliep tijdens de vakantie? Wij hebben een tijdje gehad da ...
Dit hebben wij precies ook zo gehad! Steeds als we op vakantie waren sliep hij ineens door. Na twee vakanties thuis ook het campingbedje neergezet en ja hoor.. hij sliep thuis ook ineens door. Ons zoontje ligt vaak half in het gaas van het bedje, in zijn ledikant had hij wakker geworden. Na zo’n 3 maanden terug in ledikant en ook dat gaat nu goed!