19 Reacties

2 jaar geleden

Heb je pampers baby dry pants al geprobeerd? Werkt hier perfect, alleen rompers knellen ook snel de luier hier, vanaf vandaag zijn we overgestapt naar onderbroekjes en hemdjes omdat we hem een aantal weken zonder romper (met pyjama) en luierbroekje hebben laten slapen en dit ging de hele tijd goed, geen 1 keer doorgelekt terwijl hij daarvoor om de haverklap weer aan het doorlekken was

2 jaar geleden

Misschien voor de nacht een grotere maat luier?

2 jaar geleden

Heb je pampers baby dry pants al geprobeerd? Werkt hier perfect, alleen rom ...
Baby dry ook al geprobeerd, en ook zonder romper, maar nog steeds zelfde resultaat, blijkbaar plast hij echt veel 😅

2 jaar geleden

Reactie op Lisa234

Misschien voor de nacht een grotere maat luier?
Dat nog niet, mss dat het indd daaraan ligt, meer om op te vangen

2 jaar geleden

Ook aangeven naar pampers toe, helpen ze jou ook heel goed baar een oplossing en krijg je ook wel eens geld terug

2 jaar geleden

Bij ons werken de baby dry pants heel goed, omdat deze wat hoger zitten dan de normale luiers :)

2 jaar geleden

Reactie op Lasana

Baby dry ook al geprobeerd, en ook zonder romper, maar nog steeds zelfde re ...
Ah dat is vervelend.. misschien dan toch een maatje groter, heb je bij de baby dry de gewone plak luiers gebruikt of wel de broekjes ? Die bedoelde ik namelijk ☺️

2 jaar geleden

Wij hadden dat ook eerst elke dag en zijn toen overgestapt op luierbroekjes, die bewegen brter met hem mee. Sindsdien geen lekkende luiers meer

2 jaar geleden

Reactie op Wendy91

Wij hadden dat ook eerst elke dag en zijn toen overgestapt op luierbroekjes ...
De pamper dry pants

2 jaar geleden

Wij hebben dat ook een onze dochter krijgt nu 2 luiers over elkaar. De 2e luier achterste voren.

2 jaar geleden

Ah dat is vervelend.. misschien dan toch een maatje groter, heb je bij de b ...
Kheb ze beide geprobeerd, en gebruik al een tijdje de broekjes omwille van die reden, met de plakkers lekte hij een paar maanden geleden ook al. Dan is het een tijdje goed gegaan met de broekjes en nu lekt hij ook met de broekjes

2 jaar geleden

Reactie op Kimj89

Ook aangeven naar pampers toe, helpen ze jou ook heel goed baar een oplossi ...
Ah wist ik niet, ga het eens proberen, dank je voor de tip ☺️

2 jaar geleden

Mijn broer had dit probleem ook met zijn zoontje. Hij droeg toen 3 verschillende maten. Overdag maat 4, als hij ging slapen maat 5 en voordat mijn broer ging slapen maat 6.

2 jaar geleden

Hier was ze ook 3 dagen achter elkaar nat. Nu de pamper achterstevoren aan gedaan. Dat lijkt nu te werken. Kreeg van de lactatiekundige nog de tip er een kraamverband erbij in te doen. Nog niet geprobeerd, want achterstevoren werkt voor ons. Wij gebruiken baby dry pants.

2 jaar geleden

Verschillende maatjes, een maatje groter voor de nacht. ☺️ Bij ons is pampers harmonie echt dé nr 1. Lekt nooit door!

2 jaar geleden

Wij hadden dat probleem ook. Zijn toen overgestapt op de nachtpampers van pampers en dit werkt goed. We merken nu ook,nu hij minder pap krijgt s avonds dat het ook al beter is.

2 jaar geleden

Reactie op Proud mom ♡

Verschillende maatjes, een maatje groter voor de nacht. ☺️ Bij ons is pampe ...
Hier ook idd

2 jaar geleden

Pampers baby dry en kruidvat lekte ons kindje bij door. Nu heb ik luierbroekjes van de etos en die werken echt perfect hier! In de nacht een broekje en overdag normale luiers

2 jaar geleden

Je kunt ook een luier doen en zo'n zindelijkheidsbroekje erover doen? Is een soort onderbroekje die het ook tegenhoudt natuurlijk