10 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook vorige week de beugel en tafelblad er af gehaald vanwege het klimmen.
Nu kan ze er zelf op en af.
Als ik eten aan het maken ben gaat ze vast zitten 🤣.
De eerste keren moet je er wel bij blijven. Ze moest even wennen dat ze er vanaf kan kukelen aan de zijkant en naar voren.
Maar dat had ze zo door ;-).
2 jaar geleden
Ja dat is lastig in te schatten. Hier klimt ons zoontje er ook op en dat vind ik echt levensgevaarlijk. Hij is er al eens vanaf gevallen namelijk 😕
Moet je het ombouwen zodra ze erop willen/kunnen klimmen of leren dat ze moeten wachten tot een ouder er bij is en die dan helpt?
2 jaar geleden
Reactie op Carly90
Ja dat is lastig in te schatten. Hier klimt ons zoontje er ook op en dat vi ...
Ja, dat aanleren gaat sowieso niet lukken neem ik aan. Dat die hersenen genoeg gerijpt zijn om zich in te houden als ik bv even op de wc zit, dat gaat echt nog wel even duren.
Maar létterlijk levensgevaarlijk is het gelukkig niet, met ons houten interieur (bij veel tegels, glas en RVS misschien wel). Ik schaar het maar onder het 'risicovol spel' wat geadviseerd wordt om latere ongelukken juist te voorkomen. Liever dat ze een keer van de zitting glijdt oid, dan dat ze balancerend eraf kukelt met 1 voet nog in het tuigje.
2 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken, ik heb hem omgebouwd en dat gaat tot nu toe prima!
2 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken, ik heb hem omgebouwd en dat gaat tot nu toe pri ...
Wat fijn, het ligt inderdaad aan je kind wat het doet en of het niet van de stoel glijd. Ik vind die jaar laat op het kdv zitten ze met 2 ook op die stoelen zonder beugel