73 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Ukkie82

Ik schrok er ook enorm van, maar waarschijnlijk bloedvaatje in de baarmoede ...
Awh okay snap ik! Ja ik ben morgen 12 weken en me buik begint al best te groeien en denk dan echt van hoe word de sex dan?! Zullen het wel zien

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Deze!
Oef dat is geen goedkope nee!

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Awh okay snap ik! Ja ik ben morgen 12 weken en me buik begint al best te gr ...
Wij hebben gemiddeld nu 1 x in de week i.p.v. +/-3 x . Puur omdat ik onzeker ben door veranderingen in mijn lijf. Knuffel en wel veel. Aan me buik zitten voelt raar 😅

4 jaar geleden

Doen jullie mee aan de combinatie test? Wij wel. Gister afspraak gehad in ziekenhuis voor echo. Moet dinsdag bloed laten afnemen en dan 3 weken later nekplooimeting. Vind dat toch wel spannend.

4 jaar geleden

Doen jullie mee aan de combinatie test? Wij wel. Gister afspraak gehad in z ...
Wij hebben de NIPT test in Antwerpen laten doen, op advies van ons ziekenhuis. Daar ondersteunen ze hem wel voor tweelingen.

4 jaar geleden

Oef dat is geen goedkope nee!
Nee heel prijzig maar dubbel en dwars waard

4 jaar geleden

Wij hebben gemiddeld nu 1 x in de week i.p.v. +/-3 x . Puur omdat ik onzeke ...
Nou deze meid heeft gisteren heerlijke sex gehad en ben helemaal zen!!

4 jaar geleden

Doen jullie mee aan de combinatie test? Wij wel. Gister afspraak gehad in z ...
Wij hebben besloten het niet te doen. Maakt ons beide niet uit hoe of wat zouden van beide wondertjes houden en met 20 weken echo op 13 mei horen we ook heel veel en huisje is zo aangepast. Wij zijn er vrij nuchter in zei de gynacoloog ook al 🙈

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Nou deze meid heeft gisteren heerlijke sex gehad en ben helemaal zen!!
Haha vriend ook weer blij 😉

4 jaar geleden

Reactie op Ukkie82

Haha vriend ook weer blij 😉
Hij blij en ik blij. Lig nu nog in bed. Moet vandaag veel doen zodat me kat naar hem toe kan haha

4 jaar geleden

Hebben jullie ook extra ijzer medicijnen gekregen van de gynacoloog? Heb die meteen gekregen bij afspraak maar slik al multivitamines enzo.. vroeg ik me af. Ik neem ze elke dag braaf maar dacht misschien is dat omdat we allemaal tweeling krijgen

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Hebben jullie ook extra ijzer medicijnen gekregen van de gynacoloog? Heb di ...
Ik heb ook extra ijzer tabletten gekregen omdat het er twee zijn. Ik slik daarnaast Davitamon mama compleet met foliumzuur en omega 3. Die moet ik hele zwangerschap door blijven nemen

4 jaar geleden

Ik heb ook extra ijzer tabletten gekregen omdat het er twee zijn. Ik slik d ...
Ja ik slik die van de kruidvat maar inderdaad ook hele zwangerschap. Ja vroeg het me af omdat ze niks extras over zij op dat moment haha

4 jaar geleden

Ik heb ook extra ijzer tabletten en vitamine D gekregen van de gynaecoloog.

4 jaar geleden

Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Merken jullie wat aan je buik? Die van mij is savonds enorm opgezet en dan lijkt het echt al een "buik"

4 jaar geleden

Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Merken jullie wat aan je buik? Die van mij i ...
12+3 vandaag

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

12+3 vandaag
Wow dat is echt al een buik! Hoop echt dat ik niet huge word. Pas je oude kleren nog?

4 jaar geleden

Wow dat is echt al een buik! Hoop echt dat ik niet huge word. Pas je oude k ...
Ja en nee ik draag de kleding van me vriend nu en gelukkig was mijn style vaak van die wijde shirts dus dat komt goed uit maar voor de rest totaal niet.. moet echt snel eveb online gaan shoppen🙈 ik moet zeggen had tot 10 weken zo iets bijna niks en opeens groeide het. En echt prachtig! Maar met echos maken hoefde ze ook niet moeilijk te doen lagen meteen vooraan dus misschien dat dat ook mee te maken heeft?

4 jaar geleden

Wow dat is echt al een buik! Hoop echt dat ik niet huge word. Pas je oude k ...
En jou buikje?

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

En jou buikje?
Ruim 9 weken nu....