125 Reacties
4 jaar geleden
Ik weet het nu ook niet meer.. de bovenste 2 zijn van mij, onderste 2 van inet..
En als je het zo ziet, lijkt het eerder op een meisje idd..
Of ben ik nou gek aan het worden (echo foto's zijn van 20 weken)
Alles al besteld voor een jongen, maar door deze topic ging ik mijn echo foto's er nog eens bij pakken, en twijfel ik..
(Ik was tijdens de echo al niet overtuigd, maar de echoscopist wist het zeker)
4 jaar geleden
Heb met 15 weken een pretecho gedaan en ze was 100% zeker van een meisje. Dit voelt voor ons nu ook echt zo. Je stelt je er toch op in 😊Alleen we wachten bewust tot 20 weken echo omdat we toch wel vaak horen dat het fout gaat. Dus as dinsdag 20 weken echo en zaterdag - to be safe - pas de gender reveal 😉
4 jaar geleden
Reactie op Bunnybaby
Jaaa, idd!
Al nam ze er niet echt de tijd voor!
Toch dacht ik, als zij he ...
Ik begrijp je. Het is heel vervelend. Bij ons was het ook snel beoordeeld en zat er wel erg mee. Probeer het los te laten , maar ik zal bij 28 weken groei echo vragen voor een bevestiging.
Je kan misschien een pret echo laten doen?
4 jaar geleden
Reactie op Bunnybaby
Wat zou dit dan zijn.. boy/girl??
Ik denk ook jongen, dit omdat wij een meisje krijgen en bij mij was het gewoon een platte streep daar 😘
4 jaar geleden
Reactie op JMEB
Vandaag weer echo gehad en het wordt een meisje 👍😍
Gefeliciteerd!
4 jaar geleden
Oef dat is even omschakelen zeg! Als ze het fout hebben.. ik ben met 16 weken bij baby vision geweest in Delft daar zeiden ze meisje en was bij de 20 weken echo gelukkig nog steeds zo! Zal soms best lastig te zien zijn...
4 jaar geleden
Ik heb dit 15,5jaar geleden meegemaakt. De gynaecoloog en haar assistente konden het niet eens worden over het geslacht van mijn kindje 😕
Ik heb toen heel wijselijk niets op mijn geboortelijst gezet van kleertjes die niet unisex waren. Toen ik beviel en mijn dochter geboren werd, heb ik mijn mama naar de Babyloniërs gestuurd om babykleertjes op de lijst te zetten.
Nu heb ik een NIPT test laten doen met geslachtsbepaling ☺️
Mijn vriend wil het geslacht niet kennen, maar ik ben toch blij dat ik het weet 😁
Het niet aan hem kunnen vertellen is soms wel lastig.
2 jaar geleden
Ik heb het gisteren andersom gehad😞 Ik voelde vanaf het begin heeel sterk een meisje, wilde ook heel graag eerst een meisje, werd chagrijnig tegen mensen die zeiden het is een jongen.. wij pretecho gedaan met bijna 16 wkn, en het was een meisje😍 ik was zo blij en mijn vriend ook! Dolgelukkig en echt een opluchting want naam hadden we al en ik zag het alleen voor me met een meisje…
Gender reveal gedaan op m’n b’day erna, wel nog even gewacht met posten van het filmpje omdat ze zo vroeg niet met 100% zekerheid mogen zeggen..
We hadden gisteren de 20 weken echo, mijn vriend maakt de grap “en het is een jongen!” Ik zo: ha ha.. de echoscopiste: Ja inderdaad! Zegt ze😱😱😱 wij allebei: WAAT?!!
Oh dacht dat jullie dat al wisten?? Wij: neee ze zeiden een meisje😳
Ohh meenje dan ga ik nog even extra goed kijken.. toch echt 2 ballen en een piemel😩 Het klinkt miss hard maar mijn volledige toekomstdroom met m’n mini me en de prachtige naam viel volledig in duigen en ik was echt in shock.. gisteravond mega verdrietig geweest😞 ik vind dit zooo moeilijk… Ik weet dat het m’n alles zou zijn wnnr hij er is maar damn.. dit is echt afscheid nemen van mijn mooie krullerige dochter die ik dacht nu te dragen😱 Als iemand nog tips heeft hoe hiermee om te gaan.. hoor ik het graag😅