16 Reacties
2 jaar geleden
Yes hier hetzelfde, begint nu na paar weken weer minder te worden
2 jaar geleden
Reactie op Romay
Ja hier ook!
Ik heb meestal veel geduld maar zelfs met rustig de tijd neme ...
Hier precies hetzelfde sinds een week! Hij is 18 mnd nu. Nooit eenkennigheid of verlatingsangst gehad en opeens enorm. Normaal legden we hem in bed, liepen weg, viel direct in slaap of kletste kort nog wat. Nu is het al krijsen voordat ie überhaupt zijn matras aanraakt… en als ie dan slaapt soms opeens ‘s nachts super hard huilend wakker worden en dan is verder in eigen bedje slapen echt geen optie meer….
Mama is moe😴
2 jaar geleden
Reactie op VadXx
Hier precies hetzelfde sinds een week! Hij is 18 mnd nu. Nooit eenkennighei ...
Nou precies dit. Zo gek eigenlijk. Zal wel weer met een sprong te maken hebben maar mijn geduld raakt aardig op.
Ik snap dat je moe bent! 😩
Stiekem wel fijn dat er erkenning is. Begon al te twijfelen of wij wat aan moesten passen of dat we wat verkeerd deden🤔
2 jaar geleden
Het is echt heel gek. Hij ging altijd lekker liggen, praten met z’n knuffels en slapen. Vanacht opeens huilen, dus ik naar hem toe, troosten en uitleggen dat iedereen moe is en wil slapen, welterusten en ik liep weg, nou toen werd het echt erg, krijsen! Dus matras naast z’n bedje gelegd zodat ik daar kon slapen en hij ging gelijk weer verder slapen 🤷🏼♀️
2 jaar geleden
Hier ook, en sowieso de hele dag veel huilen en niet zijn vrolijke zelf. Hij heeft flinke griep gehad en sindsdien is hij erg huilerig. Als iets niet lukt / kan of mag dan is het drift/huilbui en met dingen gooien. Terwijl hij altijd eigenlijk een clown is en super vrolijk. Herkend iemand dit ook?
2 jaar geleden
Reactie op VadXx
Hier heeft het een krappe week geduurd… nu weer normaal 😁
Hier hetzelfde inderdaad! Ruim een week en toen was het over.
2 jaar geleden
Hier ook, en sowieso de hele dag veel huilen en niet zijn vrolijke zelf. Hi ...
Heel herkenbaar
2 jaar geleden
Hoe ga je hiermee om? Vind het best pittig 😅
Ja gewoon doorgaan en overleven is het. Hopelijk een fase.. maar ik heb al een topic geopend. Dat is het echt zwaar vindt, de laatste 5-6 weken. Die sprong gehad , driftbuien en nog steeds blijft ze veel huilerig. Van de kleinste dingen moet ze al huilen.. gek wordt je ervan!