7 Reacties

één jaar geleden

Hier is verschonen bij onze zoon van 2 ook echt drama! Gillen, schoppen precies hetzelfde. Hij is dan ook super moeilijk af te leiden op het kdv doet hij dit dus niet alleen thuis. Met broekjes is het iets makkelijker vind ik dan kan hij blijven staan maar als het woord verschonen valt rent hij eigenlijk al weg.😅

één jaar geleden

Ohja echt precies hetzelfde hier. Het helpt soms als hij even een mobiel met een filmpje in handen krijgt, maar daarna is hij dan weer boos dat ik de mobiel weer weg neem 🙈 we hebben hem ook op de gang gezet als hij niet mee hielp, dat werkte in het begin wel. Dan kwam hij daarna uit de gang en ging netjes liggen. Maar ook dat werkt nu helaas niet meer. We verschonen hem ook wel eens staand, als hij bij de tafel aan het spelen is bijvoorbeeld, of op de wc. Met pants is dat wel goed te doen.

één jaar geleden

Reactie op FMVU1221

Hier is verschonen bij onze zoon van 2 ook echt drama! Gillen, schoppen pre ...
Ja bij de opvang ook gaat alles super goed. Thuis en vooral bij mij niet

één jaar geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Ja bij de opvang ook gaat alles super goed. Thuis en vooral bij mij niet
Ligt echt niet aan jou hoor. Tis gewoon echt hoe cliché ook de leeftijd.. Flippen in de supermarkt is hier ook een ding🤣

één jaar geleden

Bij ons ook geweest… tot ik zei; oké dan niet, dan blijf je er lekker in zitten. Na een uur in z’n poep was het klaar en wou ie heel graag verschoond worden. Nu zegt ie het meteen als de luier verschoond moet worden 😁 het is misschien hard, maar ze leren op deze leeftijd immers door ervaring.

één jaar geleden

Reactie op Michelleee

Bij ons ook geweest… tot ik zei; oké dan niet, dan blijf je er lekker in zi ...
Haha dat heb in ook tegen haar gezegd. Volgende keer blijf je maar lekker rondlopen met een vieze luier! Dan doe je het zelf maar😉🙈

één jaar geleden

Dit kon zo mijn verhaal zijn tot 2 weken geleden. Elke keer zag ik op tegen verschonen, omdat ik pf boos moest worden of tot mn laatste adem de grappige mama moest uithangen om haar luier te mogen verschonen echt doodvermoeiend! Ik ben nu ook zwanger en heb weleens moeten huilen van haar gedrag, omdat ik zo op was. Bij haar vader doet ze het ook en eigenlijk deed ze het al vanaf 6 maanden. Ze kon ook heel vroeg draaien, maar was puur omdat ze niet verschoond wilde worden. MAAR!!! sinds 2 weken is het totaal omgeslagen, zomaar ineens van de een op andere dag gaat ze moeiteloos liggen en werkt helemaal mee. Ze is nu 26 maanden. Misschien wil jouw kindje graag van de luier af en kan je aanbieden op het potje te gaan dan heb je 2 vliegen in 1 klap 😅