Mijn zoon van 20 maanden heeft nog bijna niet op de mobiel gekeken. We hebben dit expres zolang mogelijk mee gewacht. Laatst was hij erg onrustig in het restaurant en hebben we hem kinder filmpjes laten kijken op de mobiel, hij was heel braaf de rest van de tijd. Nu gaan we binnen kort vliegen een vlucht van 8u. Mijn vraag is voor jullie wat zijn leuke video of spelletjes aps voor 20 maanden leeftijd die ze even bezig houd ?
Jokie & jet en de sprookjes boom!
(Wij hebben een abonnement op de Efteling, dus Jokie, Jet en de sprookjesboom verhalen herkent hij ook van de Efteling)
Daarnaast vind hij Bing, Nijntje en de paw patrols leuk. (Hij heeft oudere broers)
Niet aan Bumba beginnen... Spijt dat we dat ooit aangezet hebben....😅 stomme clown🤫 maar dochterlief vindt hem geweldig!
Juf Roos is hier ook favoriet.
Hier zijn juf roos en het zandkasteel favoriet. Apps zijn nog te lastig om echt te begrijpen (vind ik) komt ook omdat we zo min mogelijk scherm tijd willen op dit moment.
Wij lieten ons zoontje ook zo min mogelijk tv kijken, alleen dachten opa en oma daar anders over 🙄 mijn ouders hebben de tv als muziek met videoclips aan en bij mijn schoonouders werden al snel filmpjes op de tablet getoond helaas. Daar werd hij rustig van en dat is ‘makkelijk’.
Bij ons thuis is het nu onderdeel van het bedtijdritueel. Met tandenpoetsen en voor het naar boven/omkleden kijken we een korte aflevering. En nu de tweede 10 weken oud is maak ik me er ook schuldig aan tijdens het flesje geven of sussen. Het is tv kijken of de tent afbreken/springen op de stoelen etc 🤨😅
We vinden beide een boekje lezen met hem veel leuker. Hij vindt tot nu toe beide super leuk!