19 Reacties

3 maanden geleden

Dikkie dik, kikker lezen wij hier vaak voor

3 maanden geleden

Misschien aanmelden bij de bibliotheek? Kinderen zijn gratis. Ik laat mijn dochter dan ook zelf boekjes kiezen. We hebben zelf ook heel veel boekjes thuis. Boer Boris, het grote voorleesboek van Muis (zijn 6 verhaaltjes), Dikkie Dik, de mooiste vis van de zee, over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept, pak de sterren (naam van je kindje). We hebben er nog meer, maar die weet ik niet uit mijn hoofd 🙈

3 maanden geleden

Hollandse avonturen van Fien en Teun en Kikker zijn hier favoriet!

3 maanden geleden

Bibliotheek! Heksje Mimi en Anna of Noortje zijn favoriet.

3 maanden geleden

Elke dag een aapje is een leuk boek voor elke dag van het jaar een kort verhaaltje soms is het een kort rijmpje en soms een verhaaltje . Volgens mij kan je het boek alleen 2de hands nog kopen

3 maanden geleden

Heeft trouwens wel weinig plaatjes maar mijn dochter vind het boek erg leuk

3 maanden geleden

Pluk en de pletteflet is super leuk. Mijn zoontje vind ook de kleine beer boeken erg leuk. Wij gaan elke 3 weken naar de bibliotheek. Hier zoekt hij zelf dan boekjes uit. Dat is een echte aanrader.

3 maanden geleden

Wij lezen voor het slapen gaan ook vaak uit Dikkie Dik. Wij gaan ook naar de bibliotheek, Anna vind ik ook wel leuk bedenk ik mij ineens

3 maanden geleden

Borre, weltrusten kleine beer, over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept

3 maanden geleden

Hier zijn favoriet: Sssttt Stil, Klein beetje dapper, Laat maar los koala, Leeuw in de muis en De kleine blauwe truck

3 maanden geleden

Boer Boris, mooiste vis van de zee, de mol met poep op z’n kop, heeeeel veel Nijntje, Dikkie dik, Coco, veel verschillende prentenboeken, maar ook ‘open’ boeken zonder tekst zoals de prachtige boeken van Charlotte Dematon. Zou eens naar een mooie kinderboeken winkel gaan en daar rondstruinen, kan je in alle boeken rustig kijken. Er zijn verschillende mooie reeksen. We hebben Pippi Langkous, Floddertje, Jip en Janneke al in huis maar daar is onze zoon nog te jong voor (3,4 jaar)

3 maanden geleden

Reactie op Cecile85

Boer Boris, mooiste vis van de zee, de mol met poep op z’n kop, heeeeel vee ...
Ohja, en t grote voorlees boek van Paw Patrol is hier nu mega populair, heeft ook verschillende hoofdstukken 😃

3 maanden geleden

Reactie op Cecile85

Ohja, en t grote voorlees boek van Paw Patrol is hier nu mega populair, hee ...
Is dat er ook al

3 maanden geleden

Fien & Teun, Sam & Julia (muizenhuis), Jip & Janneke (het dikke boek van de Hema)

3 maanden geleden

Reactie op booboo86

Is dat er ook al
Ja, erg leuk 😉

3 maanden geleden

Reactie op Cecile85

Ja, erg leuk 😉
Ze hebben ook echt van alles van paw patrol

3 maanden geleden

Reactie op booboo86

Ze hebben ook echt van alles van paw patrol
Klopt haha, maar erg leuk boek 😉, jij nog leuke toevoegingen qua boeken?

3 maanden geleden

Reactie op Cecile85

Klopt haha, maar erg leuk boek 😉, jij nog leuke toevoegingen qua boeken?
Behalve elke dag een aapje heb ik haar nog niet echt kunnen boeien kwa boeken ja ze vind het leuk om mijn boeken te pakken en doen alsof ze leest maar dat zijn geen kinder boeken