8 Reacties
2 jaar geleden
Onze zoon heeft ook vorige week corona gehad. Merk inderdaad dat hij eerder moe is dan daarvoor. En zit geregeld ineens bij ons op de bank terwijl hij die rust nooit in zich had. Verder is hij wel zo goed als beter gelukkig.
2 jaar geleden
Hoi! Mijn zoon heeft het ook gehad, we hebben hem wel laten testen en was positief. Hij heeft eigenlijk alleen een snotneus gehad, verder merkte je niets aan hem. Die snotneus heeft ook maar 3 dagen geduurd. Wij hadden er zelf eigenlijk meer last van (we hadden namelijk alle 3 corona).
2 jaar geleden
Onze dochter heeft ook Corona gehad met 13 mnd. We vonden haar na Corona ook niet meer haar oude zelf, ze was veel moe, in zichzelf en wat nukkig.(De opvang vond dit ook) Toen ze 2mnd later een fikse oorontsteking had en uitgedroogd in het ziekenhuis op werd genomen was ze na die opname weer helemaal terug en weer opgewekt. Ik vond dat het best een lange nasleep is geweest. Maar dit kan natuurlijk enorm per kindje verschillen.
2 jaar geleden
Bij mijn dochter van 17 maanden begon het met koorts in de avond. Ze had een week last van: hangerigheid, veel huilen, koorts, verkouden, overdag veel slapen, in de nacht vaak wakker en veel huilen. Later die week begon ze te hoesten en had veel last van slijm wat vooral in de nacht best wel eng was.
Nu ruim 3 weken later hoest ze elke dag nog wat en ik hoor dat haar longen nog vol zitten. Ook nog altijd een beetje een loopneus.
Ik heb haar daardoor 2 weken binnen gehouden maar ik hoor om me heen dat het hoesten erg lang blijft. De longen moeten er echt weer van bijkomen, het lichaampje moet hard werken om te herstellen