12 Reacties
2 jaar geleden
Bij mijn partner heb ik het direct verteld
Evt ook fijn mocht t toch mis gaan
T shirt kan je gewoon gebruiken..evt daarna bij opa oma tante vriendinnen etc
Succes en gefeliciteerd
2 jaar geleden
Ik heb smiddags de test gedaan, heb een boekje bij de bibliotheek opgehaald met de titel "hoera, we krijgen er een kleintje bij" en toen hij thuis kwam van z'n werk gezegd dat we nu zo'n leuk boekje van de bieb hadden, die moest vader echt even voorlezen aan onze oudste😇😅 Hij had het meteen door dus was geslaagd😃
2 jaar geleden
Ik heb geen man, maar gewoon meteen vertellen toch?
Lijkt mij dat het als echtpaar niet ‘onveilig’ kan voelen toch?
Als het niet goed gaat, kun je elkaar daar ook in steunen lijkt me.
Ik weet persoonlijk niet of ik het echt wel okay zou hebben gevonden dat ik het als echtgenoot niet meteen zou hebben geweten
2 jaar geleden
Hahaha dank voor jullie reacties! Ik zit er wel mee van moet ik niet even wachten ofzo maar nee dus..
2 jaar geleden
Reactie op Tipsguzzardo
Hahaha dank voor jullie reacties! Ik zit er wel mee van moet ik niet even w ...
Waarom zou je wachten? En als je onverhoopt een miskraam krijgt, wil je dat dan niet met hem delen?
Ik heb de eerste keer meteen de test laten zien. Voor de volgende twijfel ik of ik een boekje of shirtje ofzo zal halen. Maar ik denk dan alsnog niet dat ik het een paar uur voor me kan houden.
2 jaar geleden
Ik een dag later aan mijn man. Ik had een doos (voetbalschoendoos) gepakt, dus hij dacht dat hij nieuwe voetbalschoenen kreeg. Maar daarin zat dus een test en paar cadeaus. Ik moest even een dag wachten op de cadeaus dus vandaar. 😊👍🏻 maar ik had al moeite met 24 uur 😂