54 Reacties

3 jaar geleden

Onze zoon heeft een rompertje met korte mouwen, pyjama shirtje met lange mouwen, zomerslaapzak en dekentje. Maar dat kamertje is al vrij warm omdat de zon er overdag op staat (20 graden nu)

3 jaar geleden

Romper lange mouw + pyjama lange mouw & slaapzak zonder armpjes en een dun dekentje ❤

3 jaar geleden

Rompertje met korte mouwen, pyjama met lange mouwen, zomerslaapzakje zonder mouwen en een dun dekentje. Slaapkamer is nu 22 graden door de zon

3 jaar geleden

Ik heb hem ook een winterslaapzakje aan gedaan, wel alleen een rompertje met korte mouwen eronder. Heb er idd ook nog een deken over heen maar de handjes/armpjes zijn vrij. Als dit warme weer zo aanhoud en het ook snachts erg warm blijft stap ik over naar een dunnere slaapzak. Vind het ook maar lastig, maar gister had ik alleen een pyjama aangedaan en werd hij na een uur alweer wakker.

3 jaar geleden

Romper met lange mouw, en pyjama shirtje met lange mouw. geen broekje. En winterslaapzak.

3 jaar geleden

Die van ons heeft geen slaapzak. Hij draagt een romper korte mouw, t shirt lange mouw en broek, een laken met 2 dekentjes ligt over hem heen tot aan de middel( armen boven de dekens).Normaal staat er een elektrische kachel bij hem aan maar nu laat ik die uit. Wij hebben geen centrale verwarming 🙈

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft het sinds het begin al snel warm en zweet snel. Dus aan een rompertje met lange mouwen, een dunne deken en laken heeft hij al genoeg. Let op: beter wat frisser dan te warm i.v.m. wiegendood! De temperatuur BUITEN is vaak een stuk lager maar BINNEN vaak hoger en/of al gauw te warm!

3 jaar geleden

Snachts gebruik in een winterslaapzak met romper korte mouw (deze warme dagen) en andere dagen in deze tijd romper met lange mouw. En dan een lakentje eroverheen ivm rollen/schuiven. Overdag is het snel warm op haar kamer zogauw de zon schijnt, dan een dunnen zomerslaapzak en dan romper + shirt of jurkje en blote beentjes. Eventueel dun dekentje over het lakentje en meestal het raam open overdag

3 jaar geleden

Romper met lange mouwen, pyjama en winterslaapzak. Ze ligt alleen onder een laken. Hetzelfde als altijd eigenlijk, omdat de nachten nog best koud zijn.

3 jaar geleden

Romper lange mouw, winterslaapzak zonder mouwen

3 jaar geleden

Ik heb altijd geleerd dat een kamer tussen de 16-18 graden moet zijn en dan een rompertje lange mouw met slaapzak. Ik vond het zo koud en sinds hij warmer ligt slaapt hij beter. Dan heb ik het over rompertje pyjama en slaapzak. Een deken daarover heen zou ik spannend vinden.

3 jaar geleden

Romper korte mouwen, zomerslaapzak met mouwen, lakentje en dekentje voor vannacht stand-by, het is ineens wel heel erg warm, hiervoor had ze nog een winterslaapzak aan en wrs na morgen ook weer als de temp weer daalt

3 jaar geleden

Romper korte mouwen, feetje pyjama shirt met broekje, zomer trappelzakje zonder mouwen en een dubbel lakentje tot de middel. Onze dochter heeft het snel warm. De kamer is 20 graden.

3 jaar geleden

Romper lange mouwen, winterslaapzak met mouwen en een lakentje.

3 jaar geleden

Ik kijk naar de temperatuur van kamertje. Die blijft nu nog hetzelfde. Zo rond 19 graden, dus krijgt hij zelfde aan als anders, romper lange mouw en winterslaapzak. Zodra het echt warm wordt en dus ook de nachten warmer worden en zijn kamertje opwarmt. Dan ga ik wat anders aangeven.

3 jaar geleden

Zomerslaapzak, pijama lange mouw maar normale stof (niet zo'n dikke) en body korte mouw. Onze babyfoon heeft altijd maar dan ook altijd 26/27 graden aan 😅 We voelen dus een beetje zelf hoe het zit qua temperatuur. Heeft het nog nooit koud gehad 🤷

3 jaar geleden

Hier slaapt ie in een romper met zomerslaapzak met mauwen. Daaroverheen nog een dekentje. Als ie het warm krijgt gaat ie wiebelen en schopt ie de deken van zich af

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft nu een rompertje met lange mouwen en een slaapzak. Ze slaapt lekker maar twijfel toch of het te warm is. Het dakraam en een schuine raam staat open. Dakraam heel klein kiertje.

3 jaar geleden

Was afgelopen dagen weer 25 graden. Romper korte mouw en zomerslaapzak zonder mouwen. Slaapt prima🙂

3 jaar geleden

Ik heb nu een rompertje zonder mouwen, en dan een slaapzak zonder mouwen. Als het écht heel warm is en ze komt maar niet in slaap, hebben we ook een nog dunnere hydrofiele slaapzak van de hema, die is ideaal en gebruiken we ook overdag.