54 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Loeb89

Ik heb nu een rompertje zonder mouwen, en dan een slaapzak zonder mouwen. A ...
Maar hangt ook van de temp in de slaapkamer af natuurlijk. Onze babyfoon zegt dat het wel 24 graden is daar 🤭

3 jaar geleden

Romper zonder mouwen plus zomerslaapzak. Was bij ons 22 graden in huis

3 jaar geleden

Alleen slaapzak 0.5 tog. Bij ons binnen is het 24 graden

3 jaar geleden

Hier ligt onze bijna 9 maanden oude dame in een korte mouw romper met hydrofiele slaapzak aan. Ze zweet echt onwijs, ook haartjes zeiknat, dus we hebben wel airco aan bij haar nu. Helaas slaapt ze zonder slaapzak mega slecht, dus dan maar zo.

3 jaar geleden

Reactie op lowara

Hier ligt onze bijna 9 maanden oude dame in een korte mouw romper met hydro ...
Doe dan alleen slaapzak? Hier zelfde “probleem” nu alleen luier en slaapzak, gaat top!

3 jaar geleden

Alleen romper met korte mouwen, maar bij ons is t wel echt heel heet boven. Sommige dagen rond 30 graden (plat dak).

3 jaar geleden

Onze zoon slaapt in een body zonder mouwen en een dunne slaapzak

3 jaar geleden

Alleen een rompertje

3 jaar geleden

Ik heb een super dunne slaapzak zonder mouwen en op dit moment daar onder een rompertje met lange mouwen. Soms merk ik dat aan het einde van de nacht dit echt te koud word (meestal ipv lange mouwen korte mouwen rompertje ) dan switch ik gewoon naar de dikkere slaapzak meer mouwen of zonder mouwen maar net of hij al lange mouwen heeft ja of nee (als in rompertje )

3 jaar geleden

Alleen een romper en dan in een dunne slaapzak.

3 jaar geleden

Een romper met korte mouwen of alleen T-shirtje en dan gewoon een deken er over

3 jaar geleden

Korte mauwen romper. Korte mauwen pyama en korte pyama broek. En een slaapzak zonder mauwen. Mijn zoon heeft het snel warm en zijn kamer word ook snel warm.

2 jaar geleden

Kijk naar de kamer tempratuur

2 jaar geleden

Lange mouwen romper met slaapzak zonder mouwen. Anders krijgt ie koude armen vind ik zielig

2 jaar geleden

Ik twijfel iedere dag 🤣. Ben sinds een week gestopt met slaapzak en oefenen met laken/deken. Het is nu 20 graden op zn kamer, heeft een pyjama aan en dan laken/deken. Deze heeft hij niet de hele nacht op.

2 jaar geleden

Mijn dochter draagt een korte mouwen romper met een Korte mouwen shirt en broekje en dan een slaapzak met lange mouwen. Hierin slaapt ze heel goed!

2 jaar geleden

Net de winterslaapzak opgeborgen. Nu zomerslaapzak met pyjama en hemdromper.

2 jaar geleden

Ik kijk per dag aan Want we wonen in Nederland haha en de nachten zijn niet altijd warm dus romper met korte mouwtjes en dan ligt het aan het weer of ik haar dan een broekje aan doe of niet en zpiezo altijd haar slaapzak met korte mouwen En ik leg altijd een zacht dekentje in haar bed want die kan ze zelf pakken als ze die wilt

2 jaar geleden

Ben gestopt met slaapzakken.. wil ernaar toe werken dat ze straks overgaat naar een peuterbed. In de winter (2jaar+) krijgt ze een kinder dekbed en nu doen we het gwn met een lakentje en dekentje.

2 jaar geleden

Reactie op Latife-24

Ik kijk per dag aan Want we wonen in Nederland haha en de nachten zijn nie ...
Ja dit doe ik ook precies☺️