119 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben nu 1 kilo lichter dan voorheen. En nu 6+4. Mijn broek die erg los zat, die zit nu strakker haha. Heb al klein bolletje, maar die gaat waarschijnlijk weer weg straks toch?

4 jaar geleden

8+6 weken en ik weeg nog hetzelfde! Mijn eetlust is niet geweldig... maar gelukkig hoef ik niet over te geven.

4 jaar geleden

7+5 en al 2 kilo aangekomen.... merk ook dat m’n broeken, zeker in de avond, erg strak gaan zitten.

4 jaar geleden

Hier ongeveer 6+2 en 3 kg afgevallen door misselijkheid en overgeven... Hoop dat het snel beter gaat!

4 jaar geleden

Ik weeg me normaal gesproken nooit maar sinds ik weet dat ik zwanger ben toch maar even elk weekend. Nu 10 weken zwanger en 200 gram aangekomen. Zit volgens mij vooral in mijn borsten want die knallen uit elkaar. 😅

4 jaar geleden

Vandaag bijna 6 weken zwanger. Ben nu 7kilo kwijt. Maar moet wel zeggen, niet alleen door de zwangerschap. Sport ook 2 a 3 uur in de week.

4 jaar geleden

Reactie op Lysann3

Vandaag bijna 6 weken zwanger. Ben nu 7kilo kwijt. Maar moet wel zeggen, ni ...
Ik durf niet meer zo goed te sporten.. Hoe doe jij dat? Heb je het vertelt aan je trainer ofzo?

4 jaar geleden

Reactie op Sani2020

Ik durf niet meer zo goed te sporten.. Hoe doe jij dat? Heb je het vertelt ...
Sorry lees je bericht nu pas. Ik train zelf. Maar hiervoor niet gesport. Eten werd ook anders. Dus dat speelt allemaal mee.

4 jaar geleden

Ik ben 13 weken zwanger en 2 kilo aangekomen tot nu toe.. wel heel misselijk geweest en veel overgegeven dus die 2 kilo verbaasd me wel:)

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Ja als je al eens een miskraam hebt gehad doen ze de echo wel eerder.. Nee ...
Bij mij omdat ik al eerder een miskraam heb gehad hebben ze wel een echo gemaakt bij de kennismaking. Dus met 7+6 en toen zag ik een kloppend hartje echt een geruststelling alleen ben nu 10+4 en moet wachten tot 2 april wat veeeeeeeel te lang duurt voor mijn doen want ben benieuwd of alles nog steeds goed gaat heb al een tijdje niet meer echt overgegeven ben wel vaak misselijk en heb veel slaap mijm borsten doen ook echt heel erg pijn vooral met het stoten kan wel janken dan en vaak honger vroeg opstaan snachts veel opstaan.. Maja we hopen allemaal dat alles gewoon normaal verloopt

4 jaar geleden

Ik ben nu 12 week maar ben 3 kilo kwijt niet vanwege overgeven ofzo maar wel vanwege de misselijkheid, avondeten gaat er bij mij zoooo.. Slecht in naar paar hapjes lust ik niet meer het scheelt dat ik het kan hebben van mijn vorige zwangerschap 😜

4 jaar geleden

Leuk om de diverse reacties te lezen :) ik ben nu zelf bijna 11 weken en in het begin 2 kilo afgevallen (1x overgegeven en altijd honger dus was wel verbaasd haha) en daar zit nu weer 1 kilo bij. Heb wel al echt een bolletje, grappig om te zien

4 jaar geleden

Nu 10w6d. Ik schommel steeds tussen een kilo! Valt mij erg mee

4 jaar geleden

Ik ben nu 9 +1, kom nog 2 kg te kort voor mijn start gewicht. Geen idee hoe t kan eet heel veel en ben alleen soms in de ochtend misselijk en als ik niet op tijd eet.

4 jaar geleden

Hi, morgen 14wk en ben 1 kg afgevallen 🤷🏼‍♀️ ik geef wel eens per dag over maar daar kan het niet aan liggen denk ik.

4 jaar geleden

Ik ben 12,5 weken en al 2,5 kilo aangekomen spijtig genoeg🙄

4 jaar geleden

Reactie op anoukdh56b

Hi, morgen 14wk en ben 1 kg afgevallen 🤷🏼‍♀️ ik geef wel eens per dag ov ...
Ik schommel ook van net onder begingewicht tot begingewicht... Ben nu ruim 12 weken. Snap het ook niet zo goed, ben wel echt al dikker namelijk... 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Ik schommel ook van net onder begingewicht tot begingewicht... Ben nu ruim ...
Ja dat heb ik ook, mijn buik is duidelijk zichtbaar en m’n lichte onderkin ook haha!

4 jaar geleden

Reactie op anoukdh56b

Ja dat heb ik ook, mijn buik is duidelijk zichtbaar en m’n lichte onderkin ...
Precies dat! Ik snap het ook niet. Maar ik vrees dat het nog wel gaat komen... 🤔

4 jaar geleden

Nee afgevallen 4/5 kilo. Ja kon niet veel binnenkrijgen door me misselijkheid helaas