119 Reacties

4 jaar geleden

11+6 en 3 erbij hahah en dat terwijl ik heel misselijk ben geweest maar heb momenteel non stop honger en als ik niet eet word de misselijkheid erger dusja we doen het er maar mee. Bij de vorige zwangerschap 24 kilo erbij haha maar was er zo vanaf 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Ik schommel ook van net onder begingewicht tot begingewicht... Ben nu ruim ...
Ja hier hetzelfde maar nog niets aangekomen. Komt vast vanzelf 😁

4 jaar geleden

Ik ben nu 12+3 en een dikke 3 kilo afgevallen

4 jaar geleden

13+6 en 3 kg afgevallen... heel misselijk heel de dag😅 desondanks wel een leuk buikje😊

4 jaar geleden

Het warm avondeten en boterhammen blijft er moeilijk in gaan bij mij, ondertussen 13,5 weken... Ik overleef vooral op soep en yoghurt en iets zoet zoals koffiekoek gaat er ook wel in. Ik weeg 2,5 kg minder dan mijn startgewicht. Nog iemand dat probleem met warme maaltijden ‘s avonds? Het erge is dan nog dat ik een uur later weer knorrende maag heb 😩

4 jaar geleden

Inmiddels 14 weken en zelfde gewicht. Geen misselijkheid gehad. Al voelt het alsof er inmiddels wat meer aan zit door buikje. Toch is het nog niet zo ;).

4 jaar geleden

Reactie op Paulien09

Het warm avondeten en boterhammen blijft er moeilijk in gaan bij mij, onder ...
Vooral het warme eten is erg herkenbaar. Ik ben nu 14 weken en heb hier vanaf week 7 last van. Het beste ik aardappel, groente en vlees en dan nog maar 1derde van een normaal portie, maar dan blijft het er wel in. En het gekke is, ik heb overal zin in. Maar heb ik bijvb overheerlijke burrito op, dan breekt me dat na een uur weer op 😩

4 jaar geleden

Ik ook al 1 a 2 kilo erbij. Nu 12+3 weken zwanger. Vorige keer ook zoiets. Uiteindelijk 12 kilo aangekomen toen. En het is er allemaal weer afgegaan. Niet gelijk maar binnen een half jaar ongeveer. Ik ga mij daar allemaal niet druk mee maken. Zolang ik gezond eet gaat het er ook wel weer vanaf. En vokr het baby tje vooral heel goed dat het voldoende voedingsstoffen krijgt zodat het zich goed kan ontwikkelen.

4 jaar geleden

Nu 12+4 en nog steeds - 1 kilo. Het begon met - 2. Kan slechter :) en ik hoor alleen maar van mijn moeder en zus dat ik zo dik ben hahaha 😂 (ik wilde al 2 jaar zwanger worden en dik worden, dus dat mogen ze zeggen haha). Zowel mijn borsten als buik groeien als kool.

4 jaar geleden

11+1 en 6 a 7 kilo erbij de eerste 4,5 zijn van alle hormonen die ik heb moeten spuiten... blij als we na woensdag kunnen vertellen dat we zwanger zijn dan hoef ik het niet meer zo krampachtig te verbergen 🙈

4 jaar geleden

Mijn borsten zijn nog niet gegroeid, heb cup G van mijzelf en ben 13 weken. Zijn er meer mensen waarvan ze nog niet gegroeid zijn?

4 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Mijn borsten zijn nog niet gegroeid, heb cup G van mijzelf en ben 13 weken. ...
Bij mij zijn ze ook nog niet gegroeid. Wel steviger dan voorheen (12+4, cup c)

4 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Mijn borsten zijn nog niet gegroeid, heb cup G van mijzelf en ben 13 weken. ...
Nee hier ook niet geloof ik, ik zit nog op mijn vertrouwde B. Maar ben ook flink afgevallen (misselijk), dus daar kan het ook door komen.

4 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Mijn borsten zijn nog niet gegroeid, heb cup G van mijzelf en ben 13 weken. ...
Haha oh zie bij het verzenden pas op wie ik reageer. Bij jou misschien hetzelfde verhaal dus, met de HG.... Ik ben tov week 5 al >6 kg kwijt, nu in week 12.

4 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Mijn borsten zijn nog niet gegroeid, heb cup G van mijzelf en ben 13 weken. ...
Poeh ik ben al uit m'n bh's gegroeid, zat gewoon echt niet meer lekker.. Van 75D naar 80F wel op de groei gekocht..

4 jaar geleden

Ik ben nu 13+6 weken en ik ben tot nu toe 1,5 tot 2kg aangekomen. Dus valt nog mee, ik heb wel echt vreetmomenten, maar sinds een week weer een stuk meer energie. Dus ik beweeg nu weer een stuk meer 🤗

4 jaar geleden

Haha oh zie bij het verzenden pas op wie ik reageer. Bij jou misschien hetz ...
Jaaa precies. Ik ook!

4 jaar geleden

Ik ben vanaf week 7 een cupmaat gegroeid en moest een nieuwe bh kopen. Qua kilo’s vreet mij ik mij suf dus vrees het ergste.... Ik woog 61,5 voor de zwangerschap maar gok dat er wel 2 kilo bij is inmiddels

4 jaar geleden

Reactie op lowara

Ik ben vanaf week 7 een cupmaat gegroeid en moest een nieuwe bh kopen. Qua ...
Ik ken het.. ik durf mij nieteens te wegen 😅🤣

4 jaar geleden

Ben nu 14 weken en 3 kilo afgevallen