119 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben nu 12+4 en nog niks aangekomen.

4 jaar geleden

Ik ben 13 weken nu en 13 kilo afgevallen. Moest ook wat afvallen hoor dus ik ben tevreden zo. Bij de eerste ging het ook zo en was ik na de bevalling veel slanker dan ervoor. Tsjah, voor zo’n ukje in je buik kun je t wel opbrengen om je aan een dieet te houden....

4 jaar geleden

Reactie op Daantye

Ik ben 13 weken nu en 13 kilo afgevallen. Moest ook wat afvallen hoor dus i ...
Ze zeggen juist dat afvallen niet zo gezond is voor de baby toch..

4 jaar geleden

Reactie op Daantye

Ik ben 13 weken nu en 13 kilo afgevallen. Moest ook wat afvallen hoor dus i ...
Waarom diëten? Dit werd toch sterk afgeraden dacht ik? Jouw baby heeft immers al die vitamientjes en voedingsstoffen nodig om te groeien..

4 jaar geleden

Ik ben 12+1 weken en ben twee kilo afgevallen.. ben vaak misselijk en totaal geen trek. Broeken knellen wel al, en bh’s pas ik niet meer. Ik denk dat ik die verloren kilo’s vanzelf weer aankom de aankomende maanden. Ik hoop dat de misselijkheid over gaat..

4 jaar geleden

12+5, 2kg afgevallen door de misselijkheid. Nu langzaam weer +/- 1 kg erbij..

4 jaar geleden

Reactie op 4keergeluk

Ze zeggen juist dat afvallen niet zo gezond is voor de baby toch..
Ik denk dat ze nu voor de baby gewoon heel gezond eet :) en daardoor vanzelf is afgevallen

4 jaar geleden

Ik ben 2-3kg aangekomen (11+2). Was best misselijk maar merkte juist dat het hielp om regelmatig wat te eten.

4 jaar geleden

Ik ben nu precies 14 weken en weeg een halve kilo minder. Steeds weinig eetlust, niet overgeven ofzo.

4 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Waarom diëten? Dit werd toch sterk afgeraden dacht ik? Jouw baby heeft imme ...
Hi Charlotte, ik heb diabetes en ben te dik, dan moet je dus een streng dieet omdat de suikers anders niet goed onder controle komen (bij mij dan, ervaring van de eerste zwangerschap) en ik mag ook (liever) niet aankomen. Ik moet dus ook gewoon koolhydraten eten en krijg voldoende vitamines en mineralen binnen want onbeperkt groenten en sommig fruit. No worries. Het is idd wat Sani2020 zegt, voor mezelf kon ik het niet opbrengen om zo gezond te leven maar voor die kleine in de buik wel.

4 jaar geleden

Reactie op 4keergeluk

Ze zeggen juist dat afvallen niet zo gezond is voor de baby toch..
Kan geen kwaad als je wel zorgt dat je een gebalanceerd dieet volgt. Ik kom dus bij de ziekenhuisdieetist. Wat zij voorschrijft probeer ik mij zoveel mogelijk aan te houden.

4 jaar geleden

Reactie op Daantye

Hi Charlotte, ik heb diabetes en ben te dik, dan moet je dus een streng die ...
💪💪

4 jaar geleden

Ik ben 4/5 kilo afgevallen, was voor ik aan de ICSI behandeling begon 78/79 kilo en nu 14+4 weken zwanger en net gewogen, weeg 74 kilo. Vraag me echt af hoe dat kan, ben wel in de eerste weken heel misselijk geweest en geen eetlust. Maar nu sinds 2 weken voel ik me veel beter en gaat eten ook weer goed, maar aankomen doe ik niet. Misschien eet de baby goed mee. Hihihi. 🙈

4 jaar geleden

Ik ben nu 16+1. En ben 2 kilo aangekomen

4 jaar geleden

Ik ben nu 12+6 weken. Maar ben zelf verbaast dat ik 1,5kg ben afgevallen. Alleen ik heb wel heel erge misselijkheid

4 jaar geleden

Leuk om te lezen allemaal :) nu 15 weken zwanger en op mijn gewicht voor de zwangerschap. In het begin 2 kilo afgevallen. Hopelijk blijft het zo langzaam gaan haha

4 jaar geleden

Ik ben 4/5 kilo afgevallen, was voor ik aan de ICSI behandeling begon 78/79 ...
Niks aangekomen van de icsi? Ik ben 4 kilo zwaarder van alleen de spuiten 😩 en dan 3 kilo sinds positieve test

4 jaar geleden

13 weken en 6 kilo aangekomen😢. Loop elk dag 40 minuten, heb wel meer honger dan normaal en eet ook wel iets meer maar ik begrijp 6 kilo niet zo goed. Zal deels te maken hebben met stoppen met roken maar ben wel bang voor wat nog komen gaat nu ik bij 13 weken al 6 kilo ben aangekomen😳

4 jaar geleden

Reactie op Miepje1

13 weken en 6 kilo aangekomen😢. Loop elk dag 40 minuten, heb wel meer hong ...
Ik heb hetzelfde! Was wel vrij licht aan het begin van de zwangerschap. Verloskundige zei dat we het gewoon beetje in de gaten moeten houden.

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde! Was wel vrij licht aan het begin van de zwangerschap. Ver ...
Ik ook naja gewoon een gezond gewicht, woog 54,5 bij 163. Hoe ver ben jij nu?