7 Reacties

2 jaar geleden

Oh, zeer herkenbaar! Mijn zoon heeft bij een nieuwe beker vaak al binnen een week door hoe hij ze kan laten lekken, dus heb helaas geen tips voor je. Ik kan niet wachten tot hij uit een normale beker kan drinken🙈

2 jaar geleden

Ik heb hier eigenlijk altijd de rietbeker van de Hema gehad en nog steeds.. Om met een beker te oefenen had ik ook een munckin beker maar dat werd indd kapot gemaakt, mee op tafel geslagen etc of iets op verzonnen om hem in ieder geval te laten lekken.. Ik was er ook echt helemaal klaar mee en toen heb ik eigenlijk gewoon leuke plastic bekertjes gebruikt en hier steeds wat water in gedaan, er zelf bij gezeten en hem geholpen te drinken en hem zelf steeds zelfstandiger dit laten doen en dit ging super snel en makkelijk.. Hij is 2x behoorlijk nat geweest omdat hij te wild deed maar daarna is het eigenlijk gelijk goed gegaan, misschien dat die natte kleren en gezicht indruk hebben gemaakt 🤷🏽‍♀️ Misschien geluk, maar hij drinkt nu al een aantal maanden zelf en netjes water, melk of thee uit een beker. De rietbeker gebruik ik ook gewoon nog zodat hij er mee kan rondlopen en z’n ding kan doen! Misschien heb je het al wel geprobeerd en was het drama, maar anders gewoon proberen? Je weet maar nooit en bespaart inderdaad heel wat geld!

2 jaar geleden

Hier gaat de Munchkin beker alleen nog mee onderweg. Thuis drinkt ze uit plastic bekers van de Ikea. Staat altijd een beker water (of thee) voor haar op tafel, zodat ze altijd kan drinken.

2 jaar geleden

Ik heb inmiddels een mepal drinkbeker met tuit dop. (Schoolbeker) goed lekvrij!!

2 jaar geleden

Onze zoon drinkt sinds een paar maanden uit een gewone beker, ideaal! In het begin was het even knoeien maar dat duurde echt niet lang.

2 jaar geleden

Hier drinkt ze uit een grote mok😁

2 jaar geleden

Hier uit een gewone beker leren drinken, scheelt een hele hoop gedoe, alleen in het begin is het even goed aanleren en vaak dweilen en shirt vervangen 😂