56 Reacties

3 jaar geleden

Hoi hoi, wij kiezen voor pampers premium protection. We hebben thuis zelf een test gedaan met AH merk en pampers, pampers voelde droog aan waar die van AH zeik nat was hahaha. Groetjes

3 jaar geleden

Ik heb de pampers pure luiers gekocht, die zijn nu 2+2 bij Kruidvat..

3 jaar geleden

Pampers zijn volgens mij op dit moment in de aanbieding bij Etos.

3 jaar geleden

Wij hebben Etos eigen merk gekocht, die bevielen ons in de grotere maatjes ook goed, ben dus benieuwd

3 jaar geleden

Ik heb kruitvat eigen merk luiers

3 jaar geleden

Via de prenatal kan je gratis de blijedoos ophalen waar een pak pampers in zit. En bij de Kruidvat kan je ook gratis een babytas ophalen met Kruidvat luiers erin. Dan kan je ze allebei proberen. Ik hoor van de meeste mensen dat ze de Kruidvat echt beter vinden dan de pampers. Succes

3 jaar geleden

Reactie op SDB2617

Hoi hoi, wij kiezen voor pampers premium protection. We hebben thuis zelf e ...
Haha wat grappig dat je zelf heb getest, maar dan ben je er wel direct uit! Ik zit ook sterk te denken aan de Premium Protection van Pampers. Ik zag inderdaad dat ze in de aanbieding waren bij Etos, maar maat 0, 1 en 2 niet meer op voorraad hebben. Kijk over een paar dagen weer even.

3 jaar geleden

Veel ervaren moeders hebben mij verteld kruitvat eigeb merk werkt net zo prima. Daar hebben ze nu ook een aanbieding 2 pakken voor zoveel of 2 pakken krijg de 3e gratis. En op ik was ook aangemeld bij iets en daar kon ik 4 gratig pakken van huggies krijgen. Dus die gaan we ook proberen. Zijn we niet tevreden kunnen we altijd nog overstappen naar pampers.

3 jaar geleden

Ik gebruik voor mijn zoontje de luiers van Kruidvat. Maar dan wel de ‘droog en vertrouwd’. Voor de nachten gebruiken we de luierbroekjes van pampers, omdat ie met die van de Kruidvat in de nacht doorlekt (vanaf het moment dat ie op z’n buik ging liggen). Voor ons aankomend kindje gaan we dus ook de Kruidvat luiers ‘droog en vertrouwd’ gebruiken.

3 jaar geleden

Reactie op Wendy91

Veel ervaren moeders hebben mij verteld kruitvat eigeb merk werkt net zo pr ...
Die Huggies was via de zwangerschapsportaal idd. Echt veel luiers kreeg ik binnen.

3 jaar geleden

Reactie op Owl

Wij hebben Etos eigen merk gekocht, die bevielen ons in de grotere maatjes ...
Deze komen inderdaad ook wel vrij goed uit de test van de consumentenbond. Iets duurder dan de luiers van Kruidvat, maar zouden wel veel beter dan. Ik weet dat ik me niet blind moet staren op zo'n onderzoek, maar vind het erg lastig om iets te kopen, wat ik nog nooit heb gebruikt, maar wel goed moet zijn haha

3 jaar geleden

Kruidvat altijd naar tevredenheid gebruikt, tot ze de luiers veranderden. Toen overgestapt naar Jumbo eigen merk. Inmiddels heeft Kruidvat 2 varianten luiers, waaronder de oude waar ik fan van was. Maar de Jumbo luiers bevallen echter zo goed dat ik die blijf gebruiken. Straks ook voor de derde.

3 jaar geleden

Ik gebruik voor mijn zoontje de luiers van Kruidvat. Maar dan wel de ‘droog ...
Thanks! Handig dat er ook een ervaringsdeskundige reageert! Misschien koop ik inderdaad wel van alles wat en dan testen wat ons het beste bevalt.

3 jaar geleden

Het verschilt ook per kindje, mijn dochter deed het prima op destijds c1000 luiers, totdat deze 'verbeterd' waren.. overgestapt naar Kruidvat en was ook prima.. totdat deze ook 'verbeterd' werden.. Zoontje plaste door alles heen, en blijft alleen droog bij pampers

3 jaar geleden

Wij gebruikten in het begin altijd Pampers, want tja?! Dat is toch hét merk! Nou, echt met regelmaat een doorgelopen luier na een nachtje slapen (onze ervaring). Nu hebben we inderdaad ook Kruidvat en sindsdien nooit meer een natte luier na de nacht gehad of überhaupt dat ons dochtertje nat was! Zeer tevreden!😀

3 jaar geleden

Reactie op Tullow

Haha wat grappig dat je zelf heb getest, maar dan ben je er wel direct uit! ...
Hahaha we hebben ze niet om gehad hoor🤣🤭 gewoon met een bekertje water hihi. Succes met het maken van je keuze, het is moeilijk want er is zoveell en je wilt natuurlijk het beste voor je kindje! Xxx

3 jaar geleden

Reactie op SDB2617

Hahaha we hebben ze niet om gehad hoor🤣🤭 gewoon met een bekertje water hi ...
Haha niet?? Dat zou wel leuke foto's opleveren 😂

3 jaar geleden

Alles gekocht lekker uitproberen

3 jaar geleden

Pampers!! De enige die de spuitluiers een beetje aankunnen en snachts niet lekken. Als ze wat groter zijn kun je best overgaan op etos luiers, maar bij ons is pampers zeker weten favoriet voor het eerste jaar 🤗

3 jaar geleden

Helemaal aan het begin pampers, handig met een indicator of de luier nat is. Zo veel plassen ze nog niet aan het begin. Daarna weer de Lidl luiers, lekker goedkoop en bij onze dochter altijd goed geweest!