56 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben kruidvat droog en vertrouwd (vinden we stuk fijner dan de droog en flexibel van kruidvat). Pampers geprobeerd, etos geprobeerd, maar kruidvat vinden we 't fijnst. Ook de luiers van de lidl zijn fijn en stevig.
Ik werk op een kdv en daar gebruiken we ook de kruidvat luiers. Ook bij 't vorige kdv waar ik gewerkt heb werden kruidvat luiers gebruikt.
4 jaar geleden
Vorig jaar augustus was ons dochtertje geboren. Ik had pampers ingeslagen nmr 1 en 2 maar ze moest toch de eerste 2 weken nmr 0 gebruiken dus we kozen maar voor de kruidvat merk tijdelijk. Dus alleen nmr 0. Dat beviel echt goed. Nmr 1 en 2 dus pampers want die had ik al ingeslagen. Nmr 3 probeerde ik etos uit, topppp luiers!!! Sinds nmr 4 weer kruidvat, helaas valt dat tegen de luiers zijn ineens heel dun en we hebben nu al 3 keer gehad in een maand dat ze doorlekt (plas). De oude variant van kruidvat was beter. Dus nu ben ik het meest tevreden over pampers en etos merk.
4 jaar geleden
Reactie op H C
De droog en vertrouwd zijn er niet meer sinds kort. Ze hebben nu een hele n ...
Kijk eens op de site, daar kun je ze gewoon nog bestellen! Bij ons in de winkel hebben ze ze beide in de winkel. Maar ook daar wist een werkneemster het verschil niet, dus toen stond alles vol met die vervelende 🤦🏼♀️
4 jaar geleden
Is volgens mij heel verschillend. Pampers schijnen over het algemeen het beste geaccepteerd te worden. En bij de meeste huismerken is de ene helemaal tevreden, en de andere helemaal niet. Wij hebben zowel pampers als etos gehad, en de kdv gebruikt ook die merken. Op zich prima... Maar het blijft wegwerp. Dus ruikt raar chemisch, meer kans op spuitluiers, veel afval, en elke week een heel pak erdoorheen... Dus wij gebruiken bijna alleen maar wasbaar 😁.
4 jaar geleden
Wij gaan het merk pampers nemen. Op bol.com zijn ze veeeeeel goedkoper dan dat je ze in de winkel koopt 😊
4 jaar geleden
Reactie op Charlottee
Wij gaan het merk pampers nemen. Op bol.com zijn ze veeeeeel goedkoper dan ...
Zag inderdaad dat je van die voordeeldozen hebt op Bol.com van Pampers. Maar ik lees in de reacties daarvan dat dat schijnbaar een andere, slechtere, kwaliteit is dan wanneer je de "normale" verpakking koopt.
4 jaar geleden
Wij pampers en dan naargelang mijn zoontje ouder werd en zo veel pampers niet meer nodig had overgeschakeld naar kruidvat. Gaan ook prima hoor maar voor een baby gebruik ik dan liever pampers. Wij kopen altijd via amazone, veeeel goedkoper en even goed als van de winkel 😉 dit keer doen we het weer zo!
4 jaar geleden
Reactie op Tullow
Zag inderdaad dat je van die voordeeldozen hebt op Bol.com van Pampers. Maa ...
Dat is echt niet het geval. Ze hebben geen aparte fabriek voor slechtere kwaliteit pampers. Ze kijken wel uit om hun merk een slechte naam te geven. Alle pampers die te koop zijn zijn dezelfde kwaliteit. Of je ze nu op internet of in de winkel koopt, in een groot pakket of met korting.