7 Reacties

één jaar geleden

Idem hier.. frustrerend....

één jaar geleden

Hier had ik ook een onregelmatige cyclus toen we voor de 2e gingen... variërend van 40 tot wel bijna 80 dagen. Toen ik bij de 1e met de pil stopte had ik dit ook helemaal niet. Maar na 8 maanden is het gelukt en nu 12 weken zwanger... dus eigenlijk mag ik niet klagen, maar als je er zo mee bezig bent duurt elke maand te lang.

één jaar geleden

Heel herkenbaar helaas… Vanaf oktober zijn we weer aan het proberen. Vorige keer was het na 1 maand raak, stiekem hou ik dat steeds in mn achterhoofd en daardoor is de teleurstelling elke keer best groot…

één jaar geleden

En ik weet heus dat het de vorige keer echt “uitzonderlijk” was, maar toch….

één jaar geleden

Ben begonnen toen me dochter 5 maanden was en helaas geen zwangerschap kunnen voltooien en na 5 miskramen begint het wel zwaar te worden

één jaar geleden

Volgens mij is dat sowieso normaal. Je lichaam moet weer omschakelen en dat kan wel een maand of 9 tot een jaar duren na het stoppen met de pil. Het kan ook sneller gaan. Is wel heel frustrerend maar volgens mij niet zoveel aan te doen. Wij hopen ook op een 2e. Merk wel dat ik het t liefst allemaal wil plannen en in de hand wil hebben (de eerste was een verrassing dus daar speelde dat niet). Loslaten blijft toch moeilijk maar is ergens ook wel weer een goede oefening. Het leven valt niet te plannen (hoe graag we dat ook willen). Succes!

één jaar geleden

Na het verwijderen van mijn hormoonspiraal moest m’n lichaam ook “ontwennen” en was ik ook onregelmatig in mijn cyclus. Na een paar maanden toch zwanger geraakt en in verwachting van de tweede.