188 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Miszchannniee

De injecties waren vanwege het fertiliteitstraject. Hier is het hormoon in ...
Helemaal begrepen :)

4 jaar geleden

Ik! Mijn eerste keer en zwangerschap. Dinsdag komt er iemand hier thuis kennis maken. Tot nu toe is het contact fijn. Ik ben benieuwd

4 jaar geleden

Reactie op pluisjes15-7

Je kunt naar de moeders voor moeders website gaan. Daar kun je je aanmelden ...
Ik heb net even op de website gekeken en wil mij ervoor op gaan geven. Nu ik zwanger ben mag ik geen plasma geven bij de bloedbank, als ik dan nu op deze manier ook weer mensen kan helpen dan doe ik het graag 😊

4 jaar geleden

Reactie op Puckje12

Maar deze flessen worden dan opgehaald en er worden nieuwe neer gezet bij j ...
Je kunt overleggen met degene die bij jou aan huis komt wat voor jou een geschikte plek is en waar jij je fijn bij voelt😊 begrijp je helemaal hoor. Bij mij worden ze wel voor de deur afgezet en ze vroeg nog of ik het niet op een andere plek wilde.

4 jaar geleden

Wat super gaaf om alle reacties te zien van mensen die zich aanmelden... Ik kan zelf ook moeilijk zwanger worden, maar door middel van een icsi behandeling is het gelukt, ben 6 weken. Ik wil graag mijn eerste echo afwachten of alles goed is en dan ga ik mij ook zeker aanmelden 😁

4 jaar geleden

Ik heb me opgegeven! Wacht nu tot er contact opgenomen wordt. Ben dinsdag 6 weken en is mijn eerste zwangerschap maar wil graag andere toekomstige moeders helpen!

4 jaar geleden

Dankje! Ik wist dit helemaal niet heb mij aangemeld ❤️

4 jaar geleden

Ik heb me aangemeld maar nog niks gehoord

4 jaar geleden

Ik wacht de inwendige echo van 7 maart af en als alles goed is, dan meld ik mij aan.

4 jaar geleden

Zelf veel medicatie moeten gebruiken die dankzij moeders voor moeders mogelijk gemaakt word. En dankzij die medicatie nu dan toch zwanger mogen raken minste wat ik kan doen is nu zelf meedoen. Een afspraak maken ging lastig ik kreeg een sms dat ik moest bellen maar kreeg steeds niemand bereikt. Uiteindelijk vrijdag eindelijk iemand eraan en woensdag ochtend komen ze langs ik ben dan precies 6 weken dus volgens mij kan ik dan ook meteen beginnen.

4 jaar geleden

Ik heb beide zwangerschappen we meegedaan. En deed het absoluut met liefde. Alleen deze zwangerschap heb ik er voor gekozen het niet te doen. Ik werk op een school (is onhandig) en thuis druk met mijn beide kids. Ik steun we alle moeders die het wel kunnen om dit te doen. Kan wel echt levens veranderen.

4 jaar geleden

Bij onze vorige zwangerschap waren we te laat om ons aan te melden, al wilde ik dat toen wel erg graag. Nu ga ik het dus wel doen haha

4 jaar geleden

Dames! Zojuist moeders voor moeders consulente bij me thuis gehad. Wat een fijne uitleg! Ze gaf me een leuke tip die ik met jullie wil delen. Doe bij je zwangerschapstest wat doorzichtige nagellak erop. (Op het gedeelte waar je urine met pipetje erop druppeld) dan zou de test nog jaren leesbaar zijn.

4 jaar geleden

Afgelopen zaterdag intake gehad. Fijn dat ik mee mag doen om Pregnyl te maken voor trajecten die via het ziekenhuis gaan. Zelf via iui zwanger geworden en daarom extra blij dat ik wat terug kan doen

4 jaar geleden

Wij zitten zelf al 2 jaar in het medische circuit en ben zelf iedereen enorm dankbaar dat ze meegedaan hebben met Moeders voor Moeders. Ik kon dus zeker zelf niet achterblijven! 5w +2 Bedankt iedereen!

4 jaar geleden

Ik doe zeker mee. 3e keer al. Heb zelf de medicijnen ook gebruikt. Dus heel dankbaar dat ik het terug mag doen!!

4 jaar geleden

Reactie op BSM

Wij zitten zelf al 2 jaar in het medische circuit en ben zelf iedereen enor ...
Ooh wat fijn om te lezen dat je nu zwanger bent! Gefeliciteerd! Een kleine moeite die je als moeder kan doen, daar doen we het voor❤️

4 jaar geleden

Ik doe ook mee! Een kleine moeite voor een goed doel. Het inleverpunt is hier vlakbij.

4 jaar geleden

Ik heb vanmorgen de intake gehad en ga ook meedoen :-)

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen vrijdag intake gehad, ik krijg volgende week dinsdag de eerste krat thuis! Ik ben nu 5 + 4 zwanger. Het is mijn eerste zwangerschap en ben blij dat ik andere mensen er mee kan helpen :)