188 Reacties

4 jaar geleden

Ik ook! alleen vraag ik me af hoe vol jullie de flessen krijgen? Mij lukt amper de helft van de fles..

4 jaar geleden

Gisteren een afspraak gehad en een mooie knaltest! (Toch wel weer even een opluchting). Maar vanochtend wel even zoeken naar de handigste manier 😂 Plassen jullie wel boven de wc of niet🙈? Staand naast de wc? Hihi

4 jaar geleden

Reactie op Sani2020

Gisteren een afspraak gehad en een mooie knaltest! (Toch wel weer even een ...
Succes! Ik houd de maatbeker in de wc en dan plas ik er gewoon in zeg maar! Als ik het naast de wc doe ben ik veel te bang dat een deel op de grond ligt 😂😅

4 jaar geleden

Zojuist is er een informant bij me langs geweest van moeders voor moeders. Ze heeft direct vier flessen hier gelaten, dus ik kan meteen starten! De test knalt eruit, zei ze, haha. Geeft ergens toch wel weer een fijn gevoel dat ze dat zegt. Nog een weekje wachten tot de eerste echo, dan weten we zeker of alles goed is.

4 jaar geleden

Jaaa ik doe ook mee ben nu 9 weken zwanger. Helaas was bij de test niet heel duidelijk dit kwamt doordat ze te veel urine gebruikt had waardoor je een licht streepje zag.

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Succes! Ik houd de maatbeker in de wc en dan plas ik er gewoon in zeg maar! ...
Haha ja dat doe ik inderdaad ook, maar de maatbeker is zo groot 🙈😂 dus dacht misschien heeft iemand nog andere ideeën maar dan blijf ik het gewoon zo doen

4 jaar geleden

Ik zet de bak in de pot en dan kun je gewoon op de wc zitten. Is vierde keer... verbaasd dat je nu alle plas mag verzamelen, was altijd alleen de nacht en sterkere plas. Heb een mega blaas... plas bijna de hele witte bak vol na een nacht

4 jaar geleden

Reactie op MJ4

Ik zet de bak in de pot en dan kun je gewoon op de wc zitten. Is vierde ke ...
Hihi ik ook!! Ik ben vandaag begonnen en de eerste fles zat gewoon vol om 6 uur 😂🙈

4 jaar geleden

Over het algemeen krijg ik elke fles maar zo'n 1/3e vol.... en die 8e fles blijft meestal leeg....

4 jaar geleden

Hoe doen jullie het als je fulltime werkt? Ze moet toch langskomen voor een eerste afspraak? Ik werk gewoon fulltime en heb geen tijd om naast alle ziekenhuiscontroles hier ook nog voor vrij te krijgen.

4 jaar geleden

Reactie op lsje88

Hoe doen jullie het als je fulltime werkt? Ze moet toch langskomen voor een ...
Aangeven dat je savonds een afspraak wil, heb ik ook gedaan want ik werk ook fulltime.

4 jaar geleden

Dinsdag avond is ze bij mij langs geweest, dus ik ben begonnen met verzamelen. Ik moet van mijn werk thuis blijven ivm corona (wel door blijven werken), dus nu kan ik de hele dag verzamelen.

4 jaar geleden

Reactie op NKr

Dinsdag avond is ze bij mij langs geweest, dus ik ben begonnen met verzamel ...
Haha ja ik dacht ook net, als veel gaan thuiswerken zullen we wel meer krijgen!

4 jaar geleden

Ja ik doe ook mee, beetje gedoe met plassen want soms plas ik ernaast/over mn hand heen, heeeerlijk! Maar goed nu met thuiswerken door het coronavirus komen die flessen lekker vol! :-D Ik hoop dat we veel vrouwen ermee kunnen helpen.

4 jaar geleden

Reactie op 1990KL

Haha ja ik dacht ook net, als veel gaan thuiswerken zullen we wel meer krij ...
Helaas afgelopen week 4 flessen gekregen, dus die zijn al vol.

4 jaar geleden

Hoi allemaal! Aangezien ik me afvroeg hoe het zat met het risico om eventueel besmette urine te gebruiken, heb ik moeders voor moeders even gemaild. Ik kreeg een heel duidelijk mailtje terug, wat ik graag even met jullie wil delen. Voor degenen die het zich ook afvroegen! Beste Larissa,   Bedankt voor je berichtje.   Heel begrijpelijk je vraag.   De afgelopen weken is er een risico analyse gedaan voor de veiligheid van het hCG product wanneer er een mogelijke besmetting is van deelneemsters met het Coronavirus. Hieruit is gebleken dat er geen risico is en de veiligheid van het eindproduct niet in het geding komt. Dat gezegd hebbende, zullen wij bij deelneemsters die besmet zijn, of gezinsleden hebben die besmet zijn, de deelname stopzetten. De reden hiervan is dat wij de handeling van de kratten tussen een deelneemster en de chauffeur willen beperken. Mag je besmet zijn met het Corona virus, dan verzoeken we je dit om dit per e-mail door te geven, zodat wij contact met je kunnen opnemen om de beëindiging van de deelname in gang te zetten.   Ik hoop dat ik je vraag hiermee voldoende heb beantwoord. Heel veel succes.   Met vriendelijke groet, Greta Rubingh Telefoniste Moeders voor Moeders Tel: 0800 - 022 8070 (gratis)

4 jaar geleden

Reactie op Lariesadelfgoew

Hoi allemaal! Aangezien ik me afvroeg hoe het zat met het risico om eventue ...
Heel fijn dat je dit hebt gedeeld, dank je wel. Ik vroeg het me ook al af en was van plan om even te bellen, maar dit antwoord is al heel duidelijk!

4 jaar geleden

Ja ik ook en door thuiswerken zijn de kratten zo vol!

4 jaar geleden

Reactie op BabyMJW

Ja ik ook en door thuiswerken zijn de kratten zo vol!
Ik merkte trouwens een witte wolk onder in het glas waarin ik mijn urine op moest vangen. Herkennen jullie dit, wijst het misschien op een blaasontsteking bijvoorbeeeld?

4 jaar geleden

Reactie op BabyMJW

Ik merkte trouwens een witte wolk onder in het glas waarin ik mijn urine op ...
Ik heb nu soms sowieso witte afscheiding. Zolang je verder geen last hebt bij plassen denk ik niet dat het een blaasontsteking is. Maar... Als je er toch niet zeker van bent, verloskundigen zijn werkelijk alle vragen wel eens tegen gekomen, dus bellen kan echt altijd. En zij hebben er een stuk meer verstand van 😉.