87 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben nu nog maar 24 weken en zit ook al zo hard af te tellen. Duurd inderdaad zo lang

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik kan niet wachten! 🥰 loop elke dag even haar kamertje in, ff snuffelen aan het een en ander, alles nogmaals recht leggen enz enz

3 jaar geleden

Ben nu 24 weken en begint nu (al) ongemakkelijk te worden met sokken aan doen. Sneller buiten adem etc.. moet nog heel de zomer

3 jaar geleden

Reactie op Saskiatex

Ik ben nu nog maar 24 weken en zit ook al zo hard af te tellen. Duurd inde ...
Ik zie dat je ook een pomeriaan hondje hebt. Jongetje of meisje? Hoe denk je dat hij gaat reageren op de baby? En op het bezoek dat gaat komen?

3 jaar geleden

Wij hebben nog genoeg te regelen in huis dus van mij mag het nog wel even wachten 😉

3 jaar geleden

Hier ook! Duurt me al te lang

3 jaar geleden

Ja hier 🙋🏼‍♀️ haha ben het zwanger zijn al we beu niet voor mij weggelegd haha maar dat heb ik er zeker voor over. Kan niet wachten tot ik de kleine kan knuffelen en mijn lijf weer voor mezelf heb 😜

3 jaar geleden

Absoluut! Ben zo nieuwsgierig naar hem en ik leef nog er erg naar toe. Aan de andere kant vind ik het financieel nog spannend.. hoe straks na mijn verlof en dan denk ik weer oeh blijf nog even zitten haha

3 jaar geleden

Reactie op Julieee

Ben nu 24 weken en begint nu (al) ongemakkelijk te worden met sokken aan do ...
In de zomer kan je gelukkig sokken vaak wel achterwege laten 😅

3 jaar geleden

Ik ben morgen 24weken en ben ook aan het aftellen! Kan helaas niks aan de babykamer doen ivm een verhuizing dalijk... wordt heel spannend want de kans is groot dat ik in oktober pas in het nieuwe huis kan 😅 (ben 22oktober uitgerekend)

3 jaar geleden

Reactie op MarijeK89

Absoluut! Ben zo nieuwsgierig naar hem en ik leef nog er erg naar toe. Aan ...
Dit gevoel herken ik zoo.. Maar toch kan ik niet wachten tot het komt 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Ik ben morgen 24weken en ben ook aan het aftellen! Kan helaas niks aan de b ...
Hier precies dezelfde situatie. Ben 26 weken zwanger, 7 oktober en we krijgen drie weken daarvoor de sleutel van ons nieuwe huis..alles in dozen en al het nieuwe opgeslagen..wil ook zo graag de babykamer gereed maken, maar helaas! Straks gelukkig alle hulp en er hoeft weinig aan het huis te gebeuren.

3 jaar geleden

Reactie op Suzanne83

Wij hebben nog genoeg te regelen in huis dus van mij mag het nog wel even w ...
Haha gelukkig ben ik niet de enige🤣 en heb nog 2 kinderen ;) in de zomervakantie ga ik alles regelen, want na 30 weken begint het zwaarder te worden.

3 jaar geleden

Ben nu 25 weken vandaag en ben al echt aan het aftellen nog maar 15 weken ❤️! Hoop dat de 3 laatste maanden ook lekker vlot voorbij gaan 🥰❤️🥰 al hoewel ik het zwanger zijn ook heel erg leuk vind met al haar bewegingen in m’n buik 🥰😍

3 jaar geleden

Ben morgen 23 en tel ook af, puur omdat ik zo onthand ben met bekkeninstabiliteit en een kind van net 2 die aldoor op boevenjacht is... Zwanger zijn is niet voor mij weg gelegd helaas

3 jaar geleden

Nu 24 weken, maar het mag van mij wel opschieten ja 😅 meer de onzekerheid of nu alles wel goed gaat daarbinnen 🤭 zou fijn zijn als je elke dag even bevestiging krijgt dat het allemaal goed gaat 🤣 maar we wachten geduldig!

3 jaar geleden

Laat de baby nog maar ff zitten. Het wordt wel steeds zwaarder, maar ik heb nog geen zin in die slapeloze nachten na de geboorte. Wij genieten nog lekker vd rust en ik laat mij door iedereen verwennen. (Wij hebben al 3 meiden, dus weten wat ons dadelijk weer te wachten staat)

3 jaar geleden

Ik kan ook niet wachten tot we hem lekker vast kunnen houden, knuffelen en verzorgen 🙈 23 weken nog 17 te gaan ik hoop 15.

3 jaar geleden

Baby mag nog lekker even blijven zitten, maar de nieuwsgierigheid neemt steeds verder toe! Wij weten het geslacht niet en ben toch wel erg benieuwd of er een dochter of zoon in mijn buik groeit😁

3 jaar geleden

Hahha ik ook! Ik heb gewoon een aftelkalender op mijn scherm staan 😍