77 Reacties

4 jaar geleden

Lieve Dames, Vanmiddag onze eerste echo gehad! Gelukkig een goeie echo. Zo bijzonder om te zien! Hartje klopte!!! Dacht zelf dat ik nu op 7w4d zat, maar blijk dus al 8w5d te zijn 😍😍😍 Fijne zwangerschap gewenst aanstaande moeders! 💗💙💗💙

4 jaar geleden

Reactie op Yosel

Jeetje heftig met 14 weken, dan verwacht je het ook minder. Ik had vorig ja ...
Dank je, jij natuurlijk ook! Ja idd.. en vooral niet als je er niets van merkt en je goed voelt. Echo was vanmiddag goed.. hartje weer gezien en nu ook gehoord🥰.

4 jaar geleden

Reactie op DDG90

Dank je, jij natuurlijk ook! Ja idd.. en vooral niet als je er niets van me ...
Wat fijn om te horen dat je, na zo’n heftige miskraam, nu een prachtig hartje hebt zien/horen kloppen 💖💙 Geniet van je zwangerschap!

4 jaar geleden

Reactie op Ro-Jam

Aah super leuk!! Succes morgen, laat je even weten hoe het is gegaan? Voor ...
Heeii jaa het is goed gegaan! Zit indd op ongeveer 8 weken zei ze en hebben een kloppend hartje gezien ❤️ armpjes en beentjes waren nog aan het groeien 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Heeii jaa het is goed gegaan! Zit indd op ongeveer 8 weken zei ze en hebben ...
Wat fijn!! Geweldig om het dan ook ‘echt’ te zien hè? Gefeliciteerd en geniet vd zwangerschap 🤰🏼 Wij zijn gisteren geweest maar bleken pas op 6 weken te zitten, het was nog een echte mini🙈 maar het hartje klopte en dat was het allerbelangrijkste 💖💙

4 jaar geleden

Ik ook goed nieuws hartje gehoord zien bewegen alle ledematen zijn aanwezig ligt op ze kop met beentje gekruist en armpjes achter het hoofd te relaxen in mana😊😊

4 jaar geleden

Vandaag met 12.6 een mooie echo gehad 😍 Totaal onverwacht het geslacht ook al te horen gekregen! Was overduidelijk een jongetje 💙 Wist niet dat dit zo vroeg al te zien was. Heel blij 😁

4 jaar geleden

Blijft spannend hè:) wij hebben morgen onze tweede echo met 11 weken. Mijn man mag mee gelukkig, zo opgelucht!!

4 jaar geleden

Vandaag met 12.6 een mooie echo gehad 😍 Totaal onverwacht het geslacht ook ...
O wat gaaf ik heb de 31e mijn termijn echo zou dan 12.4 zou dan ook wel willen weten wat het word

4 jaar geleden

Bij de vorige echo waren we 3 dagen vooruit gezet en vandaag weer 2 dagen haha. Vind dat toch wel bijzonder. Maar d echo was gelukkig weer helemaal goed. Vond het wel spannend. Nu 11 weken :)

4 jaar geleden

Eergisteren tweede echo gehad! Alles was goed en hij/zij was lekker aan het bewegen🤗🤗

4 jaar geleden

Hoi Dames, Vandaag ook mijn tweede echo gehad! Super blij! Baby was goed gegroeid en erg beweeglijk. Wilde niet op de foto, moest er veel moeite voor doen 😂 En mooi het hartje gehoord! Waanzinnig geluid, echt mooi 😍 Helaas mocht mijn vriend niet mee maar heb het echo mogen filmen dus mooi om terug te kijken 🥰 Mijn uitgerekende datum is nu 18 Oktober en ben nu 10+4 weken zwanger. Aankomende zaterdag gaan we ons familie vertellen dus super spannend! Nu lekker genieten!

4 jaar geleden

Reactie op Ok4

O wat gaaf ik heb de 31e mijn termijn echo zou dan 12.4 zou dan ook wel wil ...
Ja hoop het voor je! Het geslacht blijkt zich bij het ene kindje sneller te ontwikkelen dan het ander. Soms is het pas met 16 weken te zien, maar zo ver ik begreep kan een jongetje nooit verkeerd "gelezen" worden omdat er iets is gegroeit wat er nog niet was zeg maar 😅 Veel plezier bij je echo, als het nog niet te zien is kan je altijd vragen of ze de Nub willen bekijken, dat is 70% betrouwbaar 🤗

4 jaar geleden

Vandaag de 3e echo gehad 11+3 (termijnecho). Alles zag er goed uit🥰!! Alleen de kleine was al mooi eigenwijs.. Wou niet goed liggen voor de meting🙈. Het duurde even maar kwamen uit op 12 oktober. Op 9 april weer een echo😍.

4 jaar geleden

Hoi Monny89, allereerst : Gefeliciteerd! Wat fijn om dit supernieuws te lezen! En niet alleen berichten te lezen waar het niet goed is gegaan. Mag ik vragen hoe lang het duurde na je miskraam voor je ongesteld werd? Ik heb begin maart een miskraam gehad, dit was mijn 1e zwangerschap. Wij zeiden dat we na de miskraam weer willen beginnen maar mensen adviseren om te wachten tot ik ongesteld ben geworden.. Heb je mischien tips voor mij? Groetjes Suus

4 jaar geleden

Aan alle aanstaande mama's.. een dikke proficiat! Ik heb dinsdag 31/03 mijn 2e echo ontvangen en ben 11.5 weken. Het is ongelofelijk wat ze al kunnen zien! De handjes zaten voor het hoofd, de beentjes bewogen, het neusje en neusbot waren te zien. De blaas zat vol, de wervelkolom was OK.. En de nekplooimeting was niet verdikt.. toppie hé! Nu is het afwachten naar het resultaat van de NIPT test en dan mogen we eindelijk het grote nieuws aan iedereen overbrengen 😍 Nog veel succes iedereen en houd jullie gezond!

4 jaar geleden

Vandaag met 11+4 weken een goede echo gehad. Zo bijzonder om alles te zien met twee armpjes, beentjes, maag en kloppend hartje. Nu lekker genieten🥰 . Hij/zij zwaaide ook even voor de camera.