4 Reacties

één jaar geleden

Haar niet steeds vragen, maar op eigen initiatief laten gaan. Dat zorgt eerst voor veel ongelukjes, maar pas dan gaat ze de aandrang herkennen. Op school zal haar niet steeds gevraagd worden of ze moet…

één jaar geleden

Ik volg. Ons zoontje was twee weken zindelijk (geen ongelukjes in de crèche of thuis). Na Pasen is hij begonnen met school en daar heeft hij elke dag meerdere pipi-ongelukjes 😞. Thuis of op verplaatsing geeft hij het altijd mooi aan en hebben we nog steeds geen ongelukjes gehad..

één jaar geleden

Ik denk dat je ze gewoon wat tijd moet geven om te wennen aan de nieuwe omgeving. Er komen zoveel nieuwe dingen op hen af. Ik denk dat het elke week wel beter zal gaan en gewoon vaak genoeg zeggen, dat als ze pipi moeten doen, dat ze het tegen de juf moeten zeggen.

één jaar geleden

Komt vanzelf ze zijn echt nog jong, meeste kinderen worden tussen de 3 3 en 4 echt zindelijk. Hier plast hij soms op de wc en dat belonen we met een sticker, die heeft hij al heel veel, ook al meerdere cadeautjes gegeven. Hij geeft het soms aan en soms niet en dat is helemaal prima, ik laat de druk er nog vanaf want dat werkt naar mijn idee averechts bij die kleintjes