62 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op DDG90

Heel erg herkenbaar haha! Gelukkig vrijdag de 1e echo. Maar m'n vriend wil ...
Hahahaha jaa dit ook! Ik heb het 1 collega verteld en een oude schoolvriendin. Mijn vriend kent ze toch niet 😂😂😂

4 jaar geleden

Reactie op VadXx

Ik precies hetzelfde qua dagen ;) wanneer heb jij je eerste echo? Ik 6 maar ...
11 maart! Ik ben vandaag 4+6, zo blij dat ik morgen 5 weken ben en gewoon de eerste week overleefd heb 🥰🥰🥰

4 jaar geleden

Heeel herkenbaar ik heb er oook echt veel moeite mee ik ben pas 5 weken, mijn man wilt het ook stil houden! Heb het toch aan mijn moeder verteld ... kon het echt niet meer

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

11 maart! Ik ben vandaag 4+6, zo blij dat ik morgen 5 weken ben en gewoon d ...
Ik ook morgen precies 5 weken 😍

4 jaar geleden

Reactie op DDG90

Heel erg herkenbaar haha! Gelukkig vrijdag de 1e echo. Maar m'n vriend wil ...
Hahaha nu denk ik: hee, slim. Dat ga ik ook doen... 😏

4 jaar geleden

Ik ben nu 5+5 en heb volgende week donderdag op 7 weken een afspraak staan voor de eerste inwendige echo! We weten het al sinds 4 weken en we zijn ons sind die dag al aan het inhouden! Maar het wordt wel langzaamaan makkelijker. Of we vertellen het de ouders/schoonouders en mijn zus en zijn broer na de eerste echo (als we zeg maar ‘bewijs’ hebben) of rond mijn verjaardag op 11 maart de Ouders. Dat is afhankelijk van hoe we er na volgende week donderdag in staan. (En hoe het allemaal gaat natuurlijk) Maar ik snap helemaal dat je zowat ontploft. We zijn ook al aan het bedenken wat we gaan zeggen bij het bekend maken, maar we denken dat mensen nog niets door hebben😁

4 jaar geleden

Ps. Mijn man noemde het hoogverraad als ik het iemand anders al eerder zou vertellen🤣

4 jaar geleden

Hahaha ik precies het zelfde heb 5 maart pas mijn eerste afspraak bij verloskundige. Ik kon het niet laten om tegen mijn tante en nichtje en vader en moeder te vertellen 🙈 ...

4 jaar geleden

Ooooh ik ook!! Ik wil het zo graag aan mijn zus en zwager vertellen.. en natuurlijk aan de rest maar dat doen we waarschijnlijk pas rond de 10-12 weken.. maar vriendlief wil ook wachten tot we weten of alles wel in orde is.. Ik ga vandaag verloskundige bellen voor een afspraak.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik ben ook een open boek tegen iedereen. Dit ook omdat we via een traject in het ziekenhuis bezig waren.. ik weet nu 3 weken dat ik zwanger ben en probeer zoveel mogelijk mensen te vermijden😂 Vooral omdat ik ook de vraag krijg hoe het met de medicatie (vanwege PCOS kreeg ik hormoontabletten) gaat.. vorige week met vriendinnen uit wezen eten en heb echt zitten "liegen".. ondertussen mn vriend geappt dat ik nauwelijks mijn mond kon houden maar hij wees mij erop dat we de afspraak hebben dat we het na de eerste echo pas aan echt directe naasten gaan vertellen. Gelukkig is morgen die eerste echo!!!! Ik kan niet wachten, word met de minuut hysterischer en zenuwachtiger😱 Als de eerste echo "goed" is wil ik morgen als eerst naar mijn moeder! Daarna komen de schoonouders en mn vader en broertje. Ik ben zooooo blij als we het eindelijk kunnen vertellen zo kan ik mijn vreugde met meer mensen delen (en mocht het mis gaan mijn verdriet ook) Ik wens je veel succes en kijk lekker op internet! Als dit jou rustiger maakt lekker doen ik lees ook veel en zoek ook van alles op🤗 Gefeliciteerd met je zwangerschap🥰

4 jaar geleden

Hallo, hier al op mijn werk moeten vertellen en de ronde gaat snel nu. Mijn mama en schoonouders weten het ook al dus ik kon ook niet echt zwijgen. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan en hopelijk nu geen slecht nieuws krijgen. Tzijn lange stressvolle weken, nu 5weken en 2 dagen ver en op 10 maart eerste echo

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik ben ook een open boek tegen iedereen. Dit ook omdat we ...
Ahhh veel geluk morgen 🍀 bijna kun je het delen!!

4 jaar geleden

Hahahahaha ik voel je zo. Vorige keer met 9 wkn wist ik t pas. Ideaal dus ik ben echt meer dan een open boek en heb pas 26 mrt de termijn echo en dan kan ik t dus pas zeggen. Volgende week wel vroege echo maarja das dus te vroeg. Net als op werk ik moet t zeggen werk met veel agressie maar wil dus niet dat collegas t eerder weten als de rest. En dan en dit en dat en blablablabla ja dat dus. Ik ontloop maar even iedereen hahahaha

4 jaar geleden

Haha herkenbaar! Gelukkig gezin ( ouders en broers/zussen) redelijk snel verteld. Alleen het werk weet het nog niet m.u.v. Mijn leiding gevende zodat als ik me af en toe niet lekker voel er begrip is. Voor de rest nog even wachten. Nu eindelijk nog 7 dagen en dan de eerste echo. Ben inmiddels 7+3.. maar dan moet je nog bijna 5 weken totdat het van de daken geschreeuwd “ mag” worden.. Sterkte met je mond dicht houden😂😂😂

4 jaar geleden

Ik ben (als het goed is) vandaag precies 5 weken! En ja... heeel herkenbaar, ben zelf ook een open boek 😂 Ik krijg donderdag 12 maart mijn eerste echo 🙌🏼 Kan echt niet wachten! Gelukkig een vriendin die nog 10 weken moet dus daar kan ik ook goed mee praten 🤗

4 jaar geleden

Haha heerlijk je verhaal! Heel herkenbaar, ik keek er ook echt tegen op om mensen te zien. Vooral familie. We hebben het hun dus ook verteld afgelopen weekend, met 6 wk. Mocht het niet goed gaan kunnen zij me ook steunen denk ik dan maar. & verder niet vergeten dat het geen harde regel is, die 12 weken... Gewoon ook doen waar jij je goed bij voelt is het belangrijkste :)! En verder lekker verder googelen naar al die leuke spulletjes, haha!

4 jaar geleden

Super herkenbaar ! Ik ben 5 weken vandaag en ik wil het zo graag aan mn moeder en vriendin vertellen haha. Maar mijn man en ik hebben afgesproken dat we het vertellen als we 8 of 10 weken zijn omdat dit ook ons eerste kindje is. We vinden het nog te spannend om het te vertellen omdat alles kan gebeuren. Maar zodra het kan dan hebben we al een leuk idee bedacht hoe we het willen vertellen aan onze ouders. De eerste afspraak bij de verloskundige hebben we over twee weken dus dat helpt ook wel dat ik het met haar erover kan hebben haha

4 jaar geleden

Voor mij heeft dat 'niet' vertellen geen enkele waarde. Ik weet net dat ik zwanger ben en heb dit al gedeeld met mensen met wie ik dit al wil delen. Ik heb hiervoor een miskraam gehad en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, toen wilde ik mij ook gesteund voelen. Nu begrijpen de belangrijke mensen om mij heen door wat voor spannende tijd ik ga. Iedereen moet doen wat goed voelt, maar het niet vertellen omdat het misschien nog misgaat blijf ik iets geks vinden.

4 jaar geleden

SAME here, word knetter gek van m’n muil houden.. niettedoen echt..

4 jaar geleden

Wij hebben het bijna iedereen verteld, aangezien wij pgd doen en al 5 terugplaatsingen hebben gehad wist iedereen ongeveer wanneer ik mocht testen. Dus de vraag kwam al snel! Mijn collega s en al omze familie en vrienden hebben ons altijd gesteund en nu zijn ze blij voor ons. En als het mis zou gaan zijn dat ook juist de mensen die ons steunen dus vandaar!