6 Reacties
één jaar geleden
Misschien is hij overprikkeld geweest en met de lastige fase waar hij door gaat dat het elkaar versterkt .
Mijn dochter heeft het 1 keer gehad met haar eerste verjaardag dat ze die nacht ontroostbaar was en wou knuffelen maar ook weer niet .
Ik hoop dat met structuur het weer goed zal komen
één jaar geleden
Het lijkt op iets van pijn als ik het zo lees. Ons zoontje heeft vergelijkbare pijn(aanvallen) gehad. Na veel onderzoeken kwamen ze erachter dat er teveel vocht in z’n oren zitten. Sinds dat hij buisjes heeft is dat gedrag over. Artsen zijn tegenwoordig heel terughoudend betreft buisjes. Maar als jou gevoel zegt dat iets niet klopt is dat ook zeker zo.
één jaar geleden
Reactie op Jo0yce
Het lijkt op iets van pijn als ik het zo lees. Ons zoontje heeft vergelijkb ...
Kon hij dat zelf ook al aangeven dat hij pijn had? Ik dacht ook aan pijn maar onze zoon geeft het meestal wel goed aan als ik er naar vraag, maar hij was nu heel duidelijk dat hij geen pijn had. 🤷 Moet zeggen dat hij gister weer opnieuw koorts had. Het gedrag was dit weekend wel wat beter. Dus denk dat het gewoon een combinatie van te veel prikkels en ziek zijn is geweest. Laat hem nu maar gewoon even lekker bankhangen tot hij weer wat opgeknapt is. Hopelijk kunnen we dan zonder zulke erge buien het normale ritme straks weer oppakken.
één jaar geleden
Reactie op Esmu93
Kon hij dat zelf ook al aangeven dat hij pijn had? Ik dacht ook aan pijn ma ...
Dat zou ook goed kunnen dat het een combinatie is geweest van prikkels en ziek zijn. Ons zoontje was toen we het ontdekte rond de 7 maanden en is door gegaan tot 1,5 jaar. Daarna kreeg hij buisjes. Hij kon het niet aangeven maar wij konden wel zien dat hij pijn had. Zijn gehoor was daardoor ook slecht en dat gaf hem veel frustratie. Prikkels kon hij ook niet altijd goed verwerken.
één jaar geleden
Mijn zoontje had laatst ook zo'n fase. Idd ook weg geweest uit de vertrouwde omgeving dus gebrek aan structuur en extra veel prikkels. Later bleek ook dat er kiezen doorkwamen dus misschien dat dat ook mee heeft gespeeld...
iig heeeel veel succes, mega zwaar dat gedrag