10 Reacties

2 jaar geleden

Ons zoontje is ook 14 maanden en is om de 3 weken ziek met koorts (soms wel 41,5) sinds hij 12 weken is. Dus dat betekent dat hij nu al zo een 15x ziek is geweest. Hij gaat naar de kinderopvang. Heb dit twee weken terug nog uitgebreid met de huisarts en Consultatiebureau besproken en die zeggen dat t normaal is. Ik vind het zelf ook raar, maar goed… ik heb 5 maanden BV gegeven (fulltime kolven vanwege niet aanhappen) maar heb nog niet echt de indruk dat hij daar iets aan heeft gehad🙈

2 jaar geleden

Eten en slapen is hier trouwens t zelfde verhaal, t is toch een soort cirkel

2 jaar geleden

Mijn zoon is ook steeds ziek. Hij is inmiddels al zo’n 2 a 2,5 maand non-stop verkouden en ik zit steeds op de wip of ik een seintje krijg dat ik hem op moet halen. Hij is nu net twee weken ziek thuis geweest en ik heb nu voor het eerst sinds tijden het gevoel dat we de snottebellen onder controle hebben. Morgen gaat hij weer naar de gastouder, dus ik vermoed dat we komend weekend weer nieuwe snottebellen hebben

2 jaar geleden

Onze dochter gaat naarop de opvang en is ook

2 jaar geleden

Reactie op Mayo35

Onze dochter gaat naarop de opvang en is ook
Om de haverklap ziek! Ze is net hersteld van Corona en ze is alweer verkouden. Het is echt op en af. Mama ook trouwens😪 die neemt gezellig alle bacillen over.

2 jaar geleden

Hier ook héél vaak ziek, net beter en dan wéér ziek, ik denk nu al 10 keer, zit nu al voor de 2e keer aan een antibioticakuur want 1 keer was het overgegaan in een longontsteking en nu had hij een ontstekingswaarde van 95 en niet duidelijk waar het vandaan kwam. We gaan zo weer kijken op ontstekingswaarde.. krijgen ook een verwijzing voor de kinderarts dus ik ben benieuwd.. je hoort het overigens wel veel hoor!

2 jaar geleden

Onze zoon is ook om de haverklap ziek! Dit al sinds september...bijna wekelijks bij de dokter...

2 jaar geleden

Hier ook vaak ziek. Neusverkouden, hoesten, diarree, koorts, ontstoken oogjes…hij gaat 3 dagen naar kdv. Pikt daar vanalles op!

2 jaar geleden

Mijn zoontje is ook veel ziek sinds hij naar de opvang gaat.. ik geef bactiol druppels dat helpt wel moet ik zeggen..

2 jaar geleden

Onze zoon is ook sinds september aan het kwakkelen. Gisteren bij de huisarts geweest, hij blijkt een dubbele oor- en longontsteking te hebben dus hij heeft een kuurtje gekregen. Hopelijk knapt hij daarvan weer eventjes op.