11 Reacties
2 jaar geleden
Sprong 9 😅 ineens huilen huilen huilen met slapen, heeft uiteindelijk 8 dagen geduurd! Het is een fase. Wij hebben hem op een gegeven moment ook naast ons gelegd en hem geholpen met inslaap vallen (lekker wiegen in de schommelstoel)
2 jaar geleden
Hier ook! Ben benieuwd of dit bij nog mensen is.. van de 5 dagen nu is het 1 dag wel goed gegaan. Vandaag in bed gelegd, heel rustig maar na 10 minuten helemaal overstuur wakker.. wordt pas rustig als we op de kamer zijn en ons hand op zijn hoofdje leggen maar ook wij willen hier geen gewoonte van maken..
2 jaar geleden
Herkennen jullie ook honger in de nacht? Hier sinds 8 maanden geen nachtvoeding.. hele week al in de nacht wakker en het enige wat helpt is een fles (krijgt ie dan ook) maar die at ie echt compleet in een mega tempo weg..
2 jaar geleden
Reactie op driemaaldrie
Herkennen jullie ook honger in de nacht? Hier sinds 8 maanden geen nachtvoe ...
Dat hebben wij enkele weken geleden plots gehad. Groot verdriet en het enige wat hielp was een flesje. Maar dan ook wel een grote fles en volledig leeg. We dachten dat hij sochtends dan misschien minder ging drinken maar dit was niet zo.. misschien even een groeispurt ? Moesten ze het maar eens kunnen vertellen he 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Katje40
Dat hebben wij enkele weken geleden plots gehad. Groot verdriet en het enig ...
Ah ik denk het ook!
2 jaar geleden
Ons zoontje heeft dit ook net gehad.. maar ook overdag hard huilen...
Bij ons was het een fase dat hij niet alleen wou zijn.
Heb 2 dagen naast hem gelegen tot hij in slaap viel...na 2 dagen vond hij dat zo gezellig dat hij begon te spelen. Maar door dit gedaan te hebben, was hij t direct gillen zodra hij zijn bed raakte afgeleerd.
Daarna volgde nog een week mopperen (nog steeds lang huilerig maar niet meer hysterisch huilen) zodra ik idd de kamer uit was..
En zo plotseling als hij begon zo snel was t over...
Houd moed!! T gaat over en probeer wat voor jullie kind werkt. Jullie kennen hem t beste
2 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde met mijn dochter. Ook 15 maanden en net buigen gehad vorige week en zondag een verstopping. En nu ook drama met naar bed brengen. Echt overstuur krijsen. In heb ook geprobeerd om haar even te laten huilen wat ik normaal ook nooit doe maar inderdaad wordt dan steeds erger.
2 jaar geleden
Reactie op Mariamia
Heb je witte ruis geprobeerd? Dat werkt bij ons heel goed met het inslapen. ...
Vandaag erachter gekomen dat rechtsboven een kies doorkomt waar hij deze week waarschijnlijk veel last van heeft gehad, heeft nu ook heel veel last, erg krijsen hele tijd en overstrekken..
2 jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Ik heb precies hetzelfde met mijn dochter. Ook 15 maanden en net buigen geh ...
Buigen = buikgriep 😉