16 Reacties
één jaar geleden
Oef juist bij die dagjes weg kiezen wij wel bewust om allebei met een wagen te lopen, kinderwagen voor de kleine en buggy voor de oudste, ze zijn echt nog te klein om de hele dag te lopen.
Nu loopt ons zoontje wel veel en ook buiten wilt hij graag zelf lopen.
Heb je dit ook met het consultatiebureau besproken?
één jaar geleden
Oef juist bij die dagjes weg kiezen wij wel bewust om allebei met een wagen ...
Zijn, zijn schoentjes niet te klein/groot waardoor hij het niet fijn vind? Ik koop altijd schoentjes van shoesme die zijn lekker flexibel en vind ons zoontje heel fijn, met hardere schoenen loopt hij ook niet graag
één jaar geleden
Wij nemen ook een kinderwagen en een buggy mee als we een hele dag op pad gaan. We hebben nooit een duowagen gehad (jongste is nu 6 maanden) Mijn oudste dochter van bijna 3 loopt heel veel, wil zelden in de buggy maar een hele dag is te lang. Daarbij is het ook niet altijd veilig (in en uit de metro en op het perron moet ze in de buggy want dat is te gevaarlijk bijvoorbeeld).
Ik zou zeggen misschien is een bolderkar wat maar daar heb je dan ook geen plek voor.
Succes in ieder geval!
één jaar geleden
Reactie op Esmu93
Ja toch wel he 🤔 dan moeten we denk ik toch wat meer aan de draagzak gaan ...
En zo’n opvouwbare buggy die in de lengte opvouwt? Die doe ik altijd tussen de stoelen en de achterbank tussen de kinderen in en wij hebben een Opel Corsa
één jaar geleden
Ik denk dat ik ook te moeilijk denk hoor 🙈 de maxi cosi kunnen we dus ook onderin vastzetten. We hebben een prima draagzak. En de jongste kan natuurlijk bovenin als de oudste een keer wel wil lopen. Het zijn allemaal dingen die maar kort kunnen, maar als we ze afwisselen komen we misschien een heel eind. 🤔
één jaar geleden
Reactie op Esmu93
Dit is dus de huidige situatie
Hij is daar ook al een beetje groot voor🙈. Ik heb zelf een bugaboo en daarbij kan het meerijdplankje prima wij zijn ook niet klein, ook niet heel groot(1.78).
Mijn dochter(hyper meisje) rent en loopt graag maar dagjes weg(efteling/ dierentuin) is toch te veel gevraagd. Ik denk dat de enige optie dan toch draagzak is, als de rest geen optie is.
één jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Hij is daar ook al een beetje groot voor🙈. Ik heb zelf een bugaboo en daar ...
Haha ja klopt, het is eigenlijk geen gezicht 😂 en het meerijdplankje is voor zulke lange dagen als bijvoorbeeld efteling dan wel een goeie optie of toch nog niet voldoende ontspanning?
één jaar geleden
Reactie op Esmu93
Haha ja klopt, het is eigenlijk geen gezicht 😂 en het meerijdplankje is vo ...
Hier wel. Wij gaan vaak een lange dag naar de efteling en dan gaat ze lekker zitten. Niet wij zeggen dat we haar soms even tillen op het einde of als de wachtrij heel lang is, grotendeels zit of staat ze op het plankje tussen het lopen door
één jaar geleden
Reactie op Esmu93
Dit is dus de huidige situatie
Ik heb dezelfde wagen. Middelste dochter wordt bijna 3 en jongste van 6 maand ligt nog prima in de bak. Als de jongste in de maxicosi boven op zit kunnen 1 van mijn andere meiden op de stang staan. Er zit ook regelmatig eentje gewoon in de mand.
Als de jongste over gaat naar het zitje richt je deze naar je toe en het voetenplankje klap je naar. Zo kan er een kindje op de onderste stang staan. De duwstang helemaal uittrekken en zo heb je ruimte zat. Zie foto van mijn oudste 2 kindjes als voorbeeld