7 Reacties

één jaar geleden

Geen tip maar wel herkenning😅

één jaar geleden

Ja herkenbaar, hier gaat ze gewoon vast in de wandelwagen en mag ze alleen zelf lopen op stukken waar het kan, bijvoorbeeld het park of een stukje wandelpad wat niet aan de weg vastzit zodat ze niet direct gevaar loopt.

één jaar geleden

Ik herken t helaas wel. Ik zat er uit frustratie echt over na te denken om n tuigje te kopen. Maar dat kwam meer uit de frustratie dat ie vorige week n drukke straat op rende en n vreemde tuin in rende waar bijv ook n grote hond kon zitten. Mama ineens 20 jaar ouder 🤣🤣🤣

één jaar geleden

Doet mijn dochter ook. Bij drukke plekken moet ze in de wagen. Mijn dochter vind het ook geweldig als ik achter haar aan rent. Een groot spel voor haar. Voor mama grote paniek omdat je alle gevaren ziet.

één jaar geleden

Mijn dochter doet het ook en ik heb zoon polsbandje gekocht die heeft ze niet altijd aan maar wel als het gevaarlijk is .

één jaar geleden

Mijn dochter doet het ook en ik heb zoon polsbandje gekocht die heeft ze ni ...
Die hebben wij ook. Ziet er gek uit maar boeit mij niet. Liever dat dan ze opeens de straat op rent. Mijn dochter kan ook zomaar uit het niets de andere kant op rennen. Voor haar een spel maar als ouder dood eng. Dus nee hoor ben ook blij met dat bandje

één jaar geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Die hebben wij ook. Ziet er gek uit maar boeit mij niet. Liever dat dan ze ...
Ik heb dit nu ook maar besteld! Bedankt voor de tip!