75 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MissMama21

Dinsdag, dus het is te overzien
Hoe ging je echo?

4 jaar geleden

Reactie op Sydney

Hoe ging je echo?
Helaas heb ik een miskraam gehad, op de echo was al niets meer te zien. Vruchtje heeft m'n lichaam al verlaten....😪

4 jaar geleden

Reactie op MissMama21

Helaas heb ik een miskraam gehad, op de echo was al niets meer te zien. Vru ...
Ah nee. Wat verdrietig 😥

4 jaar geleden

Reactie op marge

Ik ook zwanger na verse terug plaatsing IVF. 17 Jan (op de verjaardag van o ...
Zere tepels/borsten, snel moe, obstipatie. Maar soms voel ik me ook een hele dag goed hoor En dan komt de onzekerheid.

4 jaar geleden

Reactie op MissMama21

Helaas heb ik een miskraam gehad, op de echo was al niets meer te zien. Vru ...
Veel sterkte! Had je al een voor gevoel? Of kwam de klap echt pas bij de echo?

4 jaar geleden

Reactie op Sydney

Zere tepels/borsten, snel moe, obstipatie. Maar soms voel ik me ook een hel ...
Ja inderdaad. Die onzekerheid! Nog een paar dagen volhouden! Hoever ben jij nu?

4 jaar geleden

Reactie op marge

Veel sterkte! Had je al een voor gevoel? Of kwam de klap echt pas bij de ...
Ik had een heel sterk voorgevoel wist het bijna al zeker dat het mis was. Wilde alleen heel graag die bevestiging en die hebben we nu gekregen...

4 jaar geleden

Reactie op marge

Ja inderdaad. Die onzekerheid! Nog een paar dagen volhouden! Hoever ben ...
6 wk. 26 feb echo

4 jaar geleden

Ik ben nu 4 weken zwanger door cryo terugplaatsing na 4 jaar van alles te hebben geprobeerd. Mijn vriend is echt door het dolle heen maar ik merk dat ik echt niet blij kan zijn. Het is nog veel te vroeg. Ik vroeg me af of er nog andere mensen zijn die medicatie moeten doorslikken? Zo ja wat en hoe voel je je daar bij?

4 jaar geleden

Ik ben nu 4 weken zwanger door cryo terugplaatsing na 4 jaar van alles te h ...
Ja ik. Twee tabletjes tot 12 weken. Goed voor de ondersteuning lijkt mij .

4 jaar geleden

Reactie op marge

Ik ook zwanger na verse terug plaatsing IVF. 17 Jan (op de verjaardag van o ...
Had je bloedverlies of helemaal niet?

4 jaar geleden

Ik ben nu 4 weken zwanger door cryo terugplaatsing na 4 jaar van alles te h ...
Ik durf ook nog niet heel blij te zijn. Herken het gevoel. Geen extra medicatie. Alleen poezenbollen omdat het nu een verse terugplaatsing was/is.

4 jaar geleden

Ik ben nu 4 weken zwanger door cryo terugplaatsing na 4 jaar van alles te h ...
Ik heb 10 dagen decapeptyl geslikt. Daarna een lichte bloeding gehad wat achteraf de innesteling bleek. Verder niets meer hoeven nemen

4 jaar geleden

Reactie op Ing1985

Ik ben ook zwanger geworden d.m.v. icsi! Eerste behandeling en eerste terug ...
Hoi, Ik ben ook zwanger geworden dmv icsi. Eerste behandeling eerste tp. Ik heb 12 maart de eerste echo, echt spannend. Ik hoop dat alles goed is en gaat.

4 jaar geleden

Ik heb vanmorgen mijn 7 weken echo gehad in het ziekenhuis! Alles zag er super goed uit. Het hartje klopt goed en ik ben precies 7 weken en 1 dat zwanger! Wat een opluchting dat we het hartje zagen kloppen! Nu op maar de 10 weken echo! Nog steeds niet te geloven dat het na de 1e terugplaatsing gewoon gelukt is!!!

4 jaar geleden

Reactie op london09

Hoi, Ik ben ook zwanger geworden dmv icsi. Eerste behandeling eerste tp. I ...
Gefeliciteerd!!! Super leuk!

4 jaar geleden

Reactie op Ing1985

Ik heb vanmorgen mijn 7 weken echo gehad in het ziekenhuis! Alles zag er su ...
Wauw! Wat een super goed nieuws! Ik ben ook zwanger via ISCI, eerste behandeling eerste terugplaatsing. Ik kan ook nog steeds niet geloven dat het gelijk de eerste keer is gelukt :-). 9 maart eerste echo ik ben dan 8+5 weken zwanger. Hopelijk gaan we dan ook een kloppend hartje zien. Fijn weekend iedereen!

4 jaar geleden

Ik mag vrijdag echo na ivf. Heel spannend na wat bloedverlies en weinig symptomen verder.

4 jaar geleden

Hoi, Me vier jaar proberen, een operatie, aantal IUI’s en 1 x IVF ben ik nu eindelijk zwanger. Ik kan het nog steeds niet echt geloven. Afgelopen donderdag mochten we testen. Toen een heel licht tweede streepje. Maar vandaag (zondag) toch wel echt een duidelijke tweede streep. De terugplaatsing was op mijn verjaardag, dus dit is het mooiste verjaardagscadeau ever! We hebben de eerste echo op 16 maart, tot die tijd nog een beetje ongeloof denk ik...

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik was pas ‘blij’ gisteren na d me eerste goede echo. Kon het ook gewoon niet bevatten dat het echt zo was, tot ik het op de echo zag.