14 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben nu pas 7 weken, en zit momenteel met ons 2 jarig zoontje op de bank, die aan het springen en aan het koprollen is 😭🤣.
Ik vind het niet perse zwaar om zwanger te zijn, maar heb dan ook gelukkig weinig klachten op rugpijn en vermoeidheid na.
Ik zie vooral op tegen nog meer slapeloze nachten 😭.
Succes met de laatste weken 😘
2 jaar geleden
Onze tweede is van augustus dit jaar en mijn man heeft in december een vasectomie gepland staan. Ik vond zwanger zijn ook verschrikkelijk, veel misselijk, weinig kunnen, onwijs groeien en moe. Ik was zo blij dat de baby eruit was. Ik zeg ook steeds de rest adopteren we wel, komt maar aanvliegen maar niet meer zwanger 😉
2 jaar geleden
Mijn tweede is van afgelopen juni. Er zit 18 maanden tussen. Ik heb nog nooit 1 kwaaltje gehad. Ook ben ik altijd snel bevallen 3 uur en 5 uur. Ondanks dat het mij makkelijk afgaat, blijft het hier ook bij 2. Ik heb ook nog 4 pleegkinderen. Dus 6 in totaal. Mochten er met een paar jaar 2 de deur uit zijn dan kan het altijd nog.
2 jaar geleden
Ik snap je helemaal! Ik vind het ook verschrikkelijk, momenteel zwanger van een tweede maar kots en kots misselijk. Veel overgeven en erg moe.. Mijn zoontje van 2 heeft nog steeds onrustige nachten wat er niet aan mee helpt. Dit alles neemt niet weg dat we natuurlijk dankbaar zijn dat het weer is gelukt en deze spruit erg welkom is!!
2 jaar geleden
Zwanger zijn is stom. 16 weken nu. Ik zeg nu ook...een 3e komt er niet!
Dochter slaapt niet door, ik ben moe, overprikkeld...alles xD.
Heb ondertussen al buikpijnen en beginnende bekkenpijn...maar hoe dan...nog 24 weken...of 26 met pech🥲
2 jaar geleden
Oh zo herkenbaar! Ik vind het ook super zwaar, terwijl het bij mijn eerste een stuk makkelijker ging. Nu vaak misselijk, futloos, hoofdpijn, geen conditie, rugpijn en zo kan ik nog wel doorgaan …
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Zwanger zijn is stom. 16 weken nu. Ik zeg nu ook...een 3e komt er niet!
Doc ...
Jaa 9 maanden is dan ineens echt heeeeel lang. Onze dochter slaapt ook ineens niet door nou kan wel huilen als ze om 05uur wakker wordt terwijl ik net eindelijk om 03uur in slaap ben gevallen
2 jaar geleden
Ik ben nu 24 weken met een ontzettende puber van een peuter in huis. Ik vind het ook erg zwaar. Mijn zoon van 2 heeft dondersgoed door dat ik de energie en kracht niet meer heb om hem elke keer achterna te rennen en mee te slepen dus die test mij ontzettend uit, vreselijk 🙈 en ik ben zo hormonaal als het maar kan dus op zulke momenten krijgt hij helaas ook wel eens flink de wind van voren (wat het gedrag er niet beter op maakt).
2 jaar geleden
Reactie op Esmu93
Ik ben nu 24 weken met een ontzettende puber van een peuter in huis. Ik vin ...
Oh zo herkenbaar dit! Ik snap echt niet hoe mensen kunnen kiezen voor 4 kinderen ofzo. Het zwanger zijn is voor mij beide keren 9 maanden afzien. Ga jij nog voor een 3e?
één jaar geleden
Ik vind het ook ontzettend zwaar.
Ik ben na 6,5 jaar zwanger met heel wat bobbels op de weg.
Eerste 3 maanden HG gehad non stop spugen tot wel 20 keer per dag. Uitgedroogd naar ziekenhuis voor infuus 10 kilo afgevallen.
En vanaf 19 weken bedrust en niks kunnen doen vanwege korte baarmoedermond .
Ben vandaag 34 weken en mega dankbaar dat ik dit heb gehaald en ook om zwanger te mogen zijn na een beel lang traject.
Maar jeetje is niet de zwangerschap die je voor ogen had en ontzettend zwaar.
één jaar geleden
Oh man, ik ken je gedachten en gevoelens. Schaam je niet, je bent echt helemaal niet alleen. In mijn omgeving ook veel verhalen. Ik vond zwanger zijn ook vreselijk. Zo erg dat ik zelfs traumatherapie heb gehad voor de zwangerschapservaringen en de bevalling, dat vond ik ook vreselijk.
De keerzijde is: nu ik een tweede kindje zou willen en we proberen zwanger te raken zou ik niets liever willen dan weer de hel door om weer zo’n cadeau te krijgen. Gek wel.