33 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Smoezie
Is deze prik weer met elk 1 in de been of is het 1 injectie? Wij mogen 3 ja ...
Hier was het eentje in elk been. Was eventjes huilen, maar ze doen de meest vervelende als laatst en hier was het met 15de huilen weer goed en ging ze weer lopen en spelen ☺️
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Hier was het eentje in elk been. Was eventjes huilen, maar ze doen de meest ...
Hier elk in één been met twee mensen dus ze deden ze tegelijk. Verder nergens last van gehad, op dag 7 en 8 wat meer kroelen, rode wangen en langer slapen. Geen huilen of ziek zijn!
één jaar geleden
Hier reuze meegevallen. Wat koorts (waar hij geen last van had). Had een andere kerst verwacht na verschillende verhalen over de prik.
één jaar geleden
Hier vorige week woensdag de prik gehad, sinds dinsdag wat verhoging en sinds gisterenmiddag echt koorts. Vandaag goed ziek helaas... rode vlekjes vallen wel erg mee. Hoop dat het morgen weer beter gaat met 'm, vind het echt superzielig (ook wel voor mezelf hahah al dat dragen is toch wel heel zwaar nu).
één jaar geleden
Reactie op Kred
Twee keer uitgesteld omdat ze ziek was/koorts had. Ze is nog altijd niet he ...
Wellicht even overleggen met het cb? Ik weet niet of t ook kwaad kan als je de prik heel laat krijgt maar kan me voorstellen als ze nu al zo is en dan nog de prik krijgt het er niet zo gezellig op wordt..
Wij mogen straks te prikken. Zoontje is net na een maand op en af ziek soort van de oude op de spuitluiers na nu, vrees voor een aanhankelijke week als ik de reacties zo lees..
één jaar geleden
Reactie op Smoezie
Wellicht even overleggen met het cb? Ik weet niet of t ook kwaad kan als je ...
Cb vond dat het wel kon. Zolang er de afgelopen 72 uur geen koorts was geweest was het goed. Ze gaven aan dat ze nu vooral last zou krijgen van de prikplekken, en over 5 tot 10 dagen de bijwerkingen. Al met al niet zo goed gecalculeerd, want volgende week moeten wij weer werken en gaat zij naar het kdv😅
één jaar geleden
Reactie op Smoezie
Oh naar zeg.. wat zegt je gevoel nu?
Wij zijn net terug, de prikjes eerde ...
Ze is nog altijd haar vrolijke zelf, maar vaak komen de kwaaltjes een dag later. Dus we wachten het maar af en hopen dat het meevalt.
Hier gingen ze ook omstebeurt ipv tegelijk. De tweede prik was dan ook hartverscheurend, ik voelde ook aan haar inspanning dat het echt pijn deed🥺
Succes de komende dagen, hopelijk valt het allemaal mee!
één jaar geleden
Reactie op Oort
Dochter is dagen uit haar doen geweest.. maar had ook combi van verkoudheid ...
Ooooh dat meen je😭 wat een ellende die 14 maanden prik.
Wij moesten eigenlijk half december. Maar had antibiotica voor een dubbele oorontsteking. Nu moeten we half januari, ik zie er zo tegenop!!