35 Reacties

één jaar geleden

Ohja en dan vergeet ik er nog bij te vermelden dat hij tijdens zijn driftbui ook begint te bonken met zijn hoofd overal tegen aan 😣

één jaar geleden

Hier hetzelfde! 😴

één jaar geleden

Reactie op VPI

Hier hetzelfde! 😴
Ohhhh pfff 😴 ik hoop zo dat het snel voorbij is!! Het duurt hier nu inmiddels bijna een week

één jaar geleden

Hier al 2 weken, ik ben zelf net geopereerd dus heb het er helemaal mee gehad! Maarja blijven hopen dat dit weer een fase is !

één jaar geleden

Reactie op VPI

Hier al 2 weken, ik ben zelf net geopereerd dus heb het er helemaal mee geh ...
Ach bah 2 weken al 🥺 arme jij!! Snap ik dat je er klaar mee bent. Ik ben momenteel 12 weken zwanger, dat helpt ook niet echt mee.. ik duim voor ons dat ze er snel uit zijn 🍀

één jaar geleden

Hier ook sinds nu ongeveer 2 weken ofzo elke nacht wakker. We leggen hem dan maar bij ons in bed zodat we nog een beetje nachtrust krijgen 😴 ook is het naar bed gaan savonds dramatisch, elke keer als we dan weglopen begint hij te huilen dus het duurt ook vet lang voor hij in slaap komt. Herkenbaar dus 🙁

één jaar geleden

Heeel herkenbaar. 10 weken zwanger van de tweede en nachten waar je u tegen zegt. Vannacht een 'goede' nacht gehad, wat wil zeggen dat hij van 00.00 - 01.30 u wakker was en vervolgens om 05.00u weer begon. Het is een fase 😴

één jaar geleden

Reactie op lepris94

Ach bah 2 weken al 🥺 arme jij!! Snap ik dat je er klaar mee bent. Ik ben m ...
Oh dat klinkt ook wel zwaar ! Proficiat trouwens!

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Ze slaapt al 2 maanden niet meer door en sinds 2 weken is ook het naar bed gaan een drama.

één jaar geleden

Hier ook gehad. Veel te veel in dat kleine koppie wat ze moeten verwerken. Hier na een paar nachten een stuk beter. En dame kan ineens lopen en blokjes stapelen.

één jaar geleden

Ohh fijn om te lezen dat ik niet alleen ben. Van mij mogen de nachten wel weer “normaal “ worden hoor pffft

één jaar geleden

Hier ook.. Na bed brengen gaat goed en 1 a 2 uur later begint het, continu wakker en overstuur. Eindigt bij ons in bed zodat we ook nog even kunnen slapen. Overdag ze dutje is ook rampzalig slaapt net half uurtje en dan wakker en slapen lukt dan niet meer.

één jaar geleden

Vannacht was weer drama, heel onrustig in zijn slaap, veel huilen en hoofdbonken. Ook nu is ie niet te genieten, driftbuien tot en met niks is goed 😕

één jaar geleden

De driftbuien zijn hier ook gestart.

één jaar geleden

Hier net 7 weken aan terror achter de rug. 3 x per nacht komen en dan ook overstuur blijven. Het leek hier de afgelopen 2 weken juist net weer goed te gaan, sliep de nachten weer door. Inmiddels zijn we weer terug bij af en weer 3 x per nacht eruit waarbij ze compleet overstuur is. Ik ben nog aan het reïntegreren, ben in de ziektewet beland omdat ik zooooo uitgeput was. Weet eerlijk gezegd niet hoe ik dit weer uit ga leggen.. wat een uitputtingsslag zo.

één jaar geleden

Hier net 7 weken aan terror achter de rug. 3 x per nacht komen en dan ook o ...
Ach jeej!!! En het helpt ook niet als je kindje bij je in bed neemt? Zal je ongetwijfeld al geprobeerd hebben.. ik hoop voor je dat het niet weer 7 weken gaat duren. Ik heb het met je te doen 🥺 dikke knuffel 🧸

één jaar geleden

Vannacht mijn dreumes van 14,5 maand wakker om 04:15 en viel van 05:45 tot 06:15 in slaap. En ik wakker vanaf 03:30 al, oooh ik ben moe! Is dit normaal? Merkten jullie ook dat het de laatste weken van de slaapregressie wat heftiger werd met “vroeg” wakker worden?

één jaar geleden

Reactie op joydevivre

Vannacht mijn dreumes van 14,5 maand wakker om 04:15 en viel van 05:45 tot ...
Vermoeiend wel idd 😩 ik durf niet te zeggen of het erger werd… onze zoon slaapt nu wel de hele nacht door maar is wel vroeg (voor zijn doen) wakker vanochtend was het 6:30 normaal is dat 8:00 😅

één jaar geleden

Drama hier 😩. Ik ben nu twee dagen gestopt met flesjes melk geven in de nacht. Het werd zo’n gewoonte. Nu krijgt ze water, verschoon ik haar luier, even knuffelen en weer in bed. Maar ze is zooo boos, krijst de hele boel bij elkaar. Hoop dat het snel voorbij is.

één jaar geleden

Reactie op lepris94

Vermoeiend wel idd 😩 ik durf niet te zeggen of het erger werd… onze zoon s ...
Oooooh toch wel stiekem fijn, ik wil zo graag weer 06:30 🥲