130 Reacties
één jaar geleden
Reactie op CL9475
We zouden erg graag een tweede willen, helaas vorige maand een miskraam geh ...
Wat verdrietig 😞! Veel sterkte en ik hoop dat jullie gauw weer het geluk mogen hebben van een nieuwe zwangerschap 🍀
één jaar geleden
Reactie op Esther Oosterveen
Sinds begin augustus er mee begonnen om te gaan voor de 2e. Deze was gelijk ...
Gefeliciteerd! Hoe voel je je? Wat fijn dat het gauw raak was.
Hier nu aan het wachten en stiekem hopen dat ik ook zwanger ben. Erg onregelmatige cyclus dus geen idee wanneer ik kan testen, maar ik denk ergens niet aankomende week maar begin van volgende week. Ondanks dat ik me bijna niet kan voorstellen dat het raak is in 1 x (2-3 dagen seks voor eisprong, omdat ik denk hem gevoeld te hebben) vind ik het toch heel spannend 😆
één jaar geleden
Ladies, ben ik weer 🤣 een vraagje aan de zwangeren; wanneer kregen jullie symptomen? Soms heb ik het idee dat ik dingen voel maar ik heb ook het idee dat ik het misschien voel omdat ik er zo op let.
Bij mn vorige zwangerschap was het “ongepland(vind ik echt kut klinken” dus toen niet mee bezig en nu wel. Kan denk ik ook nog niet echt iets voelen volgens mij nu ongeveer een week geleden mijn eisprong (weet ik niet zeker, afscheiding in de gaten gehouden)
Maargoed, voelden jullie al wel gauw iets? 😄
één jaar geleden
Reactie op Koninginvanhetgezin
Ladies, ben ik weer 🤣 een vraagje aan de zwangeren; wanneer kregen jullie ...
Ik voel niet zo heel veel, nu 4 weken zwanger. Vorige week alleen een avondje steken onder in mijn buik en een paar avonden in slaap gevallen op de bank. Bij de eerste heb ik ook niks gevoeld rond dit termijn hoor, dat begon allemaal pas bij 6 weken.
één jaar geleden
Ladies, ben ik weer 🤣 een vraagje aan de zwangeren; wanneer kregen jullie ...
Ik voelde het al best snel. Met 4 weken ook echt klachten als vermoeidheid en misselijkheid. Bij de eerste had ik er bij lange na niet zoveel last van als nu, ik voel me echt best ellendig 😅
één jaar geleden
Reactie op Jaad
Ik voelde het al best snel. Met 4 weken ook echt klachten als vermoeidheid ...
Och ja, wat een ellende hè… ik vind dit ook maar niks. Al weken beroerd en pas 9wk nu 🙃 twijfel ook of ik het van de vorige keer gewoon deels vergeten ben 😅
één jaar geleden
Ik kan het bijna niet geloven 😳
Gefeliciteerd!! 🥳🥰
één jaar geleden
Gefeliciteerd! 🤩
één jaar geleden
Van harte! Wat leuk 🥰
één jaar geleden
Hier inmiddels 3 kinderen 🤭 een dochter van okt 21 en een tweeling die in maart van dit jaar geboren is!
één jaar geleden
Reactie op Twinmama90
Hier inmiddels 3 kinderen 🤭 een dochter van okt 21 en een tweeling die in ...
Gefeliciteerd! Lijkt me zo bijzonder, een tweeling. Was het een spontane tweeling zwangerschap? Of mogelijk door een vruchtbaarheidsbehandeling waardoor de kans groter was?
één jaar geleden
Gefeliciteerd! Lijkt me zo bijzonder, een tweeling. Was het een spontane tw ...
Is het ook! 😃 nee helemaal spontaan, dus het was een grote verrassing 😂
één jaar geleden
Ooo babyboo91 wat geweldig!! Alles na zitten lezen en wat fijn dat het jullie ook gegund is! Ons zoontje is van oktober 21 en wij zijn het ook weer aan het proberen. Ene kant heerlijk nu met z’n drietjes, zo genieten maar een broertje of zusje is zo welkom en die wens van gezinsuitbreiding is zo groot 🥰 heel benieuwd wanneer het mag lukken.
één jaar geleden
Reactie op Rilu
Ooo babyboo91 wat geweldig!! Alles na zitten lezen en wat fijn dat het jull ...
Ik hoop dat jij ook snel een positieve zwangerschapstest in handen hebt 😍🤎 houdt je ons op de hoogte?
één jaar geleden
Hier nu (onverwachts haha) 10 weken zwanger, super spannend! Kleine wordt over 3 dagen 2 dus een mooi leeftijdsverschil van 2,5 jaar ben ik blij mee! Ik ben een beetje bang voor de new born fase maar kan ook echt niet wachten!!😍😍