130 Reacties
vor einem Jahr
Wat leuk allemaal! En gefeliciteerd natuurlijk, ik heb morgen mijn eerste echo van ons 2e kindje. Vind het weer zo spannend...
Mijn dochter is vorige week 2 geworden😊
vor einem Jahr
Reactie op jessh
Ik ben ook zwanger! Zoontje is net 2 geworden en ik nu 6 weken zwanger. Heb ...
Ohh wat leuk! Ben je dan in Juni of Juli uitgerekend? Gefeliciteerd! Ervaren jullie dat de dreumes het begrijpt als je het uitlegt? Ik liet haar de foto van de echo zien en wees naar mijn buik en toen gaf ze de foto een kusje😂😂😂 te cute
vor einem Jahr
Ohh wat leuk! Ben je dan in Juni of Juli uitgerekend? Gefeliciteerd! Ervare ...
Half juni uitgerekend! Nog geen echo gehad en we vermijden het woord ‘baby’ hier nog even in huis als hij erbij is want hij onthoud alles en zegt alles na haha! Dus voor de zekerheid houden we het nog maar even voor onszelf. Het is best een wijs ventje, maar ben idd wel heel benieuwd of ie het gaat begrijpen straks.
vor einem Jahr
Reactie op jessh
Half juni uitgerekend! Nog geen echo gehad en we vermijden het woord ‘baby’ ...
Ahh begrijp ik 😂 Hier begreep ze het echt nog niet, misschien ook wel maar ze sprak er verder niet over. Ik heb het nog niet tegen familie gezegd maar ben nu 11+2 dus het wordt tijd dat ik iets verzin..
vor einem Jahr
Reactie op Nope
Hier net erachter gekomen dat we gelijk de eerste maand na stoppen met de p ...
Ahh zo herkenbaar dit, had echt precies hetzelfde gevoel. Maar ben nu 12 weken zwanger en heb 3 mooie echo's gehad. Dus ik vertrouw er nu wel op dat het deze keer gewoon ineens heel snel écht is gelukt. Hopelijk heb jij ook snel een mooie echo!