9 Reacties

één jaar geleden

Vreselijk hè. Precies hetzelfde hier 🥲. Ik ben alleen al sinds eind oktober DRIE keer echt flink ziek geweest met hoge koorts / spugen / oorontsteking. Afgelopen anderhalve week was het weer raak 👍🏼. Ik knap maar niet op, krijg er de tijd niet voor. Het een na het ander komt voorbij 😞. Ik kan me niet eens meer herinneren hoe het voelt om me gewoon ‘okee’ te voelen. Ik lig er echt af. Is het al voorjaar?? Haha

één jaar geleden

Hallo! Ik meld me! Wij hebben dit jaar nog geen vakantie gehad zonder dat er iemand ziek was. Ik ben nu al een week of 4-5 ziekig. Ik ben er wel klaar mee.

één jaar geleden

Beterschap, tot december ging het redelijk goed. Echter mijn man ziek toen ik en mijn dochter twee weken zwaar verkouden geworden en mijn dochter een oorontsteking erbij, net voor kerst ervan af en ben nu sinds afgelopen donderdag samen met mijn dochter ziek, het ergste hebben we nu denk wel achter de rug. Hier was met kerst de meeste familie ziek geworden.😅

één jaar geleden

Beterschap! Hier valt het gelukkig mee maar manlief heeft corona, hopelijk blijft het ons bespaard 😬

één jaar geleden

Hier ook! Vreselijk irritant. Zit heel mijn verlof met de tweede ook steeds met mijn dreumes thuis die ziek is van de opvang. Wordt elke week wel gebeld dat ik hem moet komen halen, je vraagt je bijna af waarom je in godesnaam zoveel geld betaald aan een opvang als hij 9 vd 10 keer ziek thuis zit. Zelf kunnen we ook meegenieten van alle 100.000 virussen van de opvang aangezien we 0 weerstand hebben van al het slaaptekort

één jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Vreselijk hè. Precies hetzelfde hier 🥲. Ik ben alleen al sinds eind oktobe ...
Voorjaar! Goeie, iets om naar uit te kijken:)

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Hier ook! Vreselijk irritant. Zit heel mijn verlof met de tweede ook steeds ...
Oo bah, dat is een heel ander verlof dan met de eerste😒 Als ik half ijlend van de koorts in bed lig denk ik ook wel eens: weg met dat kdv, ik stop wel met werken😅

één jaar geleden

Jip normaal bijna nooit ziek maar nu pfff. Word er moedeloos van. Ik was week voor de kerst goed ziek geweest en nu sinds paar dagen weer dikke opgezette klier in mij nek met bonkende koppijn en last van me keel. En was nog niet eens volledig beter van voor de kerst 😅. Dan de hormonen van deze zwangerschap erbij gaan niet zo goed hand in hand 🤣

één jaar geleden

Jaaaah hier ook! Ik word er gek van en voel me mega bezwaard voor mijn werk. Echt 0 weerstand heb ik.