6 Reacties
één jaar geleden
Binnenspeeltuin(ballorig bv), zwembad, maar als we thuis zijn wissel ik de speelgoed krat regelmatig om, en spelen we gewoon met alles. Hij speelt ook zelfstandig, dat scheelt. Helpen met huishouden vind hij ook erg leuk 😂 tussendoor filmpje tiktak kijke bv, en de dagen zijn zo gevuld😄
één jaar geleden
Heel veel spelen, Hahaha! Mijn dochter kan nog niet goed alleen spelen.
Verstoppelen, achter elkaar rennen. Dit kan ook met kruipen. Ze kruipt soms snel weg en gaat ze plat liggen. Dan moet ik haar pakken. Kiekeboe vind ze ook leuk! Met poppen en blokken spelen samen.
Samen op de bank zitten dan doe ik met mijn handen een spin na en kietel ik haar voetjes. Boekjes lezen en spelletjes zoals klap eens in je handen of hoofd schouders knie en teen. Dansen en muziek blijft ze ontzettend leuk vinden.
Dit is ongeveer mijn dag. Als ik dingen moet doen, dan wilt ze gedragen worden.
één jaar geleden
Hier ook even geen inspiratie. Ik heb geen zin om naar buiten te gaan in de regen.
Boekjes lezen, spelen met speelgoed. We houden ons wel bezig hoor. Maar een beetje afwisseling zou leuk zijn.
Hij kan ook nog slecht/niet alleen spelen, dus even lekker chillen zit er niet in.
Vanmiddag gaan we denk ik vingerverven.
Ik krijg nu voor de 5e keer deze ochtend hetzelfde boekje in mn handen geduwd, dus ik ben de komende 5 minuten weer bezig 😉
één jaar geleden
Wij zijn net voor het eerst in Monkeytown geweest van 09u tot 11u en ze slaapt nu al 2,5u 😁 ze kan nog niet lopen maar vond het geweldig klauteren en glijden op de blokken in het peutergedeelte en in de ballenbak.
Verder is hier de Duplo thuis wel een succes. En samen zo’n “eerste 100 woordjes” boek.
één jaar geleden
Ik heb een quadro klim ding. Die eigenlijk voor buiten was bedoeld. Maar met het slechte weer haal ik hem regelmatig naar binnen. Lekker klimmen 🙂 kost wel wat haha
Verder hebben wij een wheelybug waar m’n zoontje hele dagen mee aan het rond racen is. Hij kan al wel lopen, maar dat ding blijft favoriet.