4 Reacties

één jaar geleden

Hier ook zo'n fase. Ik moet overal in haar buurt zijn en.met haar mee op de grond zitten. Als ik daar dan zit kijkt ze niet meer naar mij om, maar hooo als ik weg durf gaan.

één jaar geleden

Ja hier ook. En toch brengt papa haar naar bed. Ookal is het huilen. Zodra ik uit zicht ben is het goed

één jaar geleden

Hier precies zo! Heel aandoenlijk, maar niet altijd handig. Maaarrrrr.... als ze in de nacht wakker wordt en een kroel nodig heeft moet mn vriend gaan want als ik het doe wil ze dr bed niet meer terug in. Is geen groot nadeel aan deze fase, want moeders blijft heeeerlijk liggen 😏

één jaar geleden

Ja, ik heb hier ook last van! Ik kom ook nergens aan toe en mijn huis is nog steeds een chaos! Dacht dat nu wel voorbij zou zijn. Ik til haar gewoon op en laat zien wat ik aan het doen ben. Ik maak overal een spelletje van. Ga ik stofzuigen helpt zij mee door het samen met mij vast te houden. Als ik ga koken laat ik zien wat ik aan het doe ben. Poetsen geef ik haar een droge doek en zij poets mee. En bij plekken waar ze niet mag komen geef ik haar een stukje maisstengel en zet ik muziek aan via YouTube. Zing ik lekker hard mee en doe ik tussendoor gek met haar. Alles duurt 10 keer zo lang, maar dit zijn mijn enige opties! Ze is trouwens altijd eenkennig geweest vanaf 2 maanden oud konden we al merken dat ze alleen mama wilde. Ik zou zeggen geniet ervan! Ik heb een puberzoon en die wil nu niets meer van mij weten!