10 Reacties
één jaar geleden
Wat jammer dat je man er niet bij wilt zijn. Wat is zijn reden hiervoor? Is hij niet over te halen als je aangeeft dat je dit graag zou willen?
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar alleen bevallen kan zeker! De steun van je man zou fijn zijn maar mocht hij niet mee gaan dan zullen er vast fijne dokters/zusters zijn die je steunen. Alvast succes en hopen op een fijne bevalling 😘
één jaar geleden
"Mijn man wilt niet bij mijn bevalling aanwezig zijn"
Huh??
Sorry, ik denk dat je dit even moet toelichten want hier snap ik he-le-maal niets van
Is dat niet het minste wat hij kan doen aangezien jij JULLIE kind op de wereld gaat zetten?
één jaar geleden
Sorry, totaal niet aanvallend bedoeld. Zo komt het misschien wel over..
Dit was mijn eerste reactie uit pure verbazing 🙈
Ik denk absoluut dat je dit alleen kan. Maar het is een meerwaarde om dit met je man te delen. Het zou het mooiste moment uit jullie leven kunnen zijn
één jaar geleden
Je hebt het al eerder alleen gedaan. Wat voor impact heeft dat op jou gehad en wilde je er toch iemand erbij hebben? Want dat als dat zo is dan zou ik het even goed bespreken. Je hoort bij dit soort dingen niet alleen te zijn.
Ik vind eigenlijk wel dat hij erbij moet zijn. Jullie hebben hiervoor gekozen en het is elkaar steunen, toch?
Mijn moeder was trouwens bij beide bevallingen. Wat erg fijn was, want zij wist precies wat ik nodig had.
één jaar geleden
Ik vind het best wel heel heftig om te lezen dat je man er bewust voor kiest om er niet bij te willen zijn. Wow! Waar komt dat vandaan? Het is toch jullie kind?
Een bevalling en geboorte is een van de meest ingrijpende levenservaringen en dat jouw partner jou daar bewust geen deelgenoot van wil zijn vind ik heel stom voor jou ☹️.