632 Reacties

2 jaar geleden

Pfoew hier lichtelijk paniekmomentje gisteravond… 🥵 stroomstoring overal! En ik dacht nooo m’n voorraad moedermelk in de vriezer😳. Gelukkig goed gegaan 🍀

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Pfoew hier lichtelijk paniekmomentje gisteravond… 🥵 stroomstoring overal! ...
Gelukkig maar, zou anders zonde zijn van je vloeibare goud.

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Oh wat lijkt me dat een nachtmerrie! Gelukkig is het goed gegaan 🍀

2 jaar geleden

Zijn jullie kindjes ook snel afgeleid aan de borst? Als hij aan de borst ligt en ik praat bijv met mijn vriend kijkt baby mij boos aan zo van hou je mond! En drinkt dan weer verder😅 bij jullie ook?

2 jaar geleden

Zijn jullie kindjes ook snel afgeleid aan de borst? Als hij aan de borst li ...
Overdag absoluut 😅

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Jij ook in Groningen??

2 jaar geleden

Reactie op Lisavf

Jij ook in Groningen??
Ja 😄

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Ja 😄
Ik had namelijk precies dezelfde angst haha

2 jaar geleden

Ja heeel herkenbaar. Zowel mijn vriend als ik kunnen geen woord zeggen of ze laat los en kijkt om en alle melk spuit in t rond 😂

2 jaar geleden

Jep! Niet te doen, als mn vriend te hard z’n drinken doorslikt aan de andere kant van de kamer verdraaid ze haar nek en kijkt ze mega ‘geïrriteerd’ om 😂. Ik zit nu vaak maar in de slaapkamer met de deur dicht, maar als er een kat miauwt op de gang draait ze zich ook zo geïrriteerd om richting het geluid. Heerlijk als dat precies tijdens de tsr gebeurt. Ik zit 24/7 onder de melk…

2 jaar geleden

Zo hangt Elwyn er tijdens het voeden meestal bij

2 jaar geleden

HAHA schitterend! Heel herkenbaar😂

2 jaar geleden

Heerlijk en heel herkenbaar hahaha. Wat een super leuke naam trouwens. Die gaat op mijn lijstje :)

2 jaar geleden

Hahah Ik vind het zo wonderlijk dat kindjes zo vaak zelfde gedrag laten zien in hun ontwikkeling zonder dat iemand ze iets voordoet, “ineens” is zo iets er. Ook mijn dochter gooit zich steeds ineens naar achter. 😅

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Hahah Ik vind het zo wonderlijk dat kindjes zo vaak zelfde gedrag laten zie ...
Ja leuk he! Zo'n 20 weken geleden (gezien ze 20 weken schelen) hapte het dochtertje van een vriendin om in z'n voetje, nu deed hij dat van de week bij haar. Het was alsof hij het zich nog kon herinneren.

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Hahah Ik vind het zo wonderlijk dat kindjes zo vaak zelfde gedrag laten zie ...
Met verschonen is het nog erger😅 het word steeds meer een gevecht om zn luier aan te krijgen

2 jaar geleden

Zondag heb ik flink overgeven en daardoor ook niks kunnen eten/drinken. Best logisch maar gisteren en vandaag kolfde ik op werk dus echt maar de helft van wat ik normaal kolf. Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voor de productie weer redelijk op peil is na ziekte?

2 jaar geleden

Reactie op Elise25

Zondag heb ik flink overgeven en daardoor ook niks kunnen eten/drinken. Bes ...
Balen zeg, ik weet niet of één dag(deel) overgeven direct voor productiedip zorgt, of ben je wel nog ziekig? Kan je extra aanleggen op niet-werkdagen binnenkort? Je baby zal het ‘t beste zelf opkrikken 👍🏼

2 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Balen zeg, ik weet niet of één dag(deel) overgeven direct voor productiedip ...
Nog niet helemaal fit en weinig eetlust, maar echt ziek mag je het niet meer noemen. Heb wel bewust extra veel gedronken vandaag. Kan zo ook niks anders bedenken waar de dip van zou kunnen komen. Ik was vandaag vrij en heb inderdaad extra aangelegd, maar moet morgen weer werken dus dan kan het weer niet.. hopen dat 1 dagje extra aanleggen voldoende was🙏

2 jaar geleden

We hebben hier een bijter 😭. Ze heeft twee ondertandjes. Had het al eerder eens gepost en toen was het eenmalig, maar als mn tsr trager is dan vindt ze het sinds 2 dagen nodig om even te bijten, aan 1 kant nu echt een wondje. Vannacht zat ik tegen het plafond van de schrik en ze schrok weer van mij en moest huilen. Echt zielig. Oh man… flashbacks naar de eerste week voeden met kloven qua gevoel. Heb al op LLL gelezen hoe en wat maar het wil nog niet echt helpen. Ben elke voeding gespannen 🙈 helpt ook lekker voor je tsr…