632 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Wat leuk dat je dit deelt! Mag je zeker trots op zijn. Goed om even bij sti ...
Jij mag trots zijn dat je, ondanks dat je de enige bent in jouw omgeving, het toch maar doet en het vol houdt. Op deze manier kun je iets heel moois en belangrijks laten zien 😃

2 jaar geleden

Iemand out of the box tip voor beginnende borstontsteking? Vannacht liet onze dochter mega lang tussen voedingen (knock-out na enorme spuug-sessie s avonds laat). Sindsdien links hele harde schijven, ze drinkt het niet weg en vandaag was opvangdag dus ook moeten kolven. Zelfs mn gordel in de auto er overheen is al erg pijnlijk 😔. Al geprobeerd: - extra aanleggen; ze dronk het s ochtends, s middags en nu net niet weg - met kolven niet weg te krijgen (kolf dan wel 60cc maar het stopt dan; harde plekken blijven) - zacht masseren; komt niks uit - onder de douche masseren; geen effect - geen knellende kleding aangehad - borstcompressie; maar doet echt pijn - andere houding; dan drinkt ze niet Ik wil echt geen AB, maar moet vanavond het wel verminderen anders gaat dit vannacht niet goed 😔

2 jaar geleden

Iemand out of the box tip voor beginnende borstontsteking? Vannacht liet on ...
Oh nee shit! Wat kut en “spannend” welke kant het op gaat. Pfoew weet het ook even niet naast alles wat je al doet. Enige aanvulling die ik kan bedenken is lecithine, dit moest ik destijds nemen in zelfde situatie van lactatie deskundige, maar weet niet of dit snel genoeg resultaat zal geven.

2 jaar geleden

Oh jeetje wat vervelend! Hopelijk gaat het goed komen. Even alles combineren? Douchen, masseren en dan met een hele hete (zo warm als je kan verdragen) hydrofiele doek om je borst direct gaat voeden en dan zachtjes blijven masseren tijdens de voeding?

2 jaar geleden

Het enige wat ik nog niet lees is een zoutwaterbadje? Even googelen hoe :) geen ervaring mee hoor, maar dat lees ik vaak. Sterkte!!

2 jaar geleden

Dat is pijnlijk. Bij mij werkt deze combi het best, zet je kolfapperaat gebruiks klaar en ook een pittenzak om op te warmen. Ga warm douchen masseer met douchekop in een warme sterke straal je borst om en om. Indien mogelijk laat je partner de pittenzak opwarmen terwijl je afdroogt een aankleed. Ga gelijk kolven en leg de pittenzak om en om tijdens kolven op je borsten en masseer de andere afwisselden....en probeer tegelijkertijd te ontspannen filmpjes van kleintje te bekijken. Sterkte.

2 jaar geleden

Thanks allemaal heel lief dat meedenken! Het is zo goed als weg. Tijdens het voeden geprobeerd te masseren maar deed teveel pijn 😣. Uiteindelijk dus zo’n zout dompelbadje en vervolgens ook gaan douchen en toen bedacht ik me de tip van elektrische tandenborstel er op! In combi met masseren en de warmte zijn de schijven echt weg nu gelukkig, wat een opluchting 😅

2 jaar geleden

Oke hele aparte tip maar wie weet werkt het.. tijdens het kolven heel rechtop gaan zitten met borst vooruit en denken aan de melk..

2 jaar geleden

Thanks allemaal heel lief dat meedenken! Het is zo goed als weg. Tijdens he ...
Gelukkig!! Wilde je anders in het kader van “out of the box” deze nog als tip geven 😂😂😂😂😂 Ik heb een kijktip voor je op Videoland. Heb je Breastfeeding My Boyfriend al gezien? https://www.videoland.com/films/95523/Breastfeeding-My-Boyfriend?a=12&i=6097491

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Gelukkig!! Wilde je anders in het kader van “out of the box” deze nog als t ...
Hahaha omg 🤯🤯. Dan maar een borstontsteking 🤪

2 jaar geleden

Geen haar op mijn hoofd die denkt te stoppen, maar hebben jullie soms ook even gewoon zo’n zin in even spontaan te kunnen borrelen? 🍷 ☀️ Tot die tijd geniet ik heel soms van mijn geplande wijntje te vroeg al in de avond 🙋🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Geen haar op mijn hoofd die denkt te stoppen, maar hebben jullie soms ook e ...
Jaaa herkenbaar! Al merk ik nu wel dat als ik 1 biertje of wijntje drink, dat ik het dan toch vaak ook wel voldoende vind daarna en er gewoon extra rustig van ‘geniet’. Ik doe het ook niet wekelijks. Mijn vriend vindt het nu gewoon een perfect excuus om af en toe extra dure en goede wijn of extra speciale biertjes te kopen 😂👍🏼. Maximaal genieten met één glas haha

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Och jaaa precies dit! Vanmiddag gewoon om 14:00 een biertje gedronken en was het juist mijn single vriendin die me aankeek van; nu al?! Wel jammer dat het dan direct de laatste is, maar ach..

2 jaar geleden

Reactie op F-8

In mijn geval niet, maar ik heb nooit zoveel met alcohol gehad. Ik werd vroeger van half glas wijn al behoorlijk aangeschoten en slaperig. Wat ik eerder mis is muntthee en bepaalde kruiden met koken die niet zo handig zijn icm bv.

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Niet per se een borrel, maar ik zou zo graag een keer een gewone en sexy bh dragen in plaats van een functionele voedingsbh. 💁🏻

2 jaar geleden

Reactie op Akkie91

Niet per se een borrel, maar ik zou zo graag een keer een gewone en sexy bh ...
Nou, zo herkenbaar! Gewoon ter afwisseling wat anders. Zeker met dat warme weer jurkjes met spaghettibandje en dan die lelijke voedingsbh bandjes 😞 (ieder voor zich maar ik vind het niet mooi). Ik heb dus onlangs 2 bralettes gekocht (van Love Stories) ter afwisseling, omdat die zo’n soft cup hebben (wel ‘padded’ gekozen) kan je ze mega makkelijk opzij schuiven. Nu 2 weken uitgeprobeerd, íets onhandiger, maar eigenlijk super makkelijk! Ik heb wel niet écht grote borsten, bralettes zijn niet voor iedereen fijn. Zo fijn om iets moois weer aan te hebben, afgewisseld met mn heerlijk comfortabele voedingsbh’s 😬👍🏼

2 jaar geleden

Reactie op Akkie91

Hahaa jaaa dat ook inderdaad! Hangt er weer zo n stom stuk van een voedingspad er bovenuit 🥴

2 jaar geleden

Reactie op Bosje02

In mijn geval niet, maar ik heb nooit zoveel met alcohol gehad. Ik werd vro ...
Oh my. Ik drink m’n muntthee en lees jouw bericht. Wist helemaal niet dat dit afgeraden wordt 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Akkie91

Dit! En niet alleen bh, maar ook gewoon kleding in het algemeen. Mijn favoriete jurkje werkt ècht niet met borstvoeding 😢

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Ik drink zo nu en dan gewoon een half wijntje. Volgende week een bruiloft daggasten en behoorlijke feestavond gok ik🍻 . Dat wordt wel even kijken hoe of wat. Geen munt thee??nooit geweten. 🫣liters van op en ze doen het nog steeds 😇