8 Reacties

één jaar geleden

Ik woon ook midden in de stad! Ook een hele fanatieke loper maar laat hem lekker los lopen, woon wel in een rustige stad dus dat scheelt. Hebben in de buurt wel een speeltuin waar een hek om heen zit, daar laat ik hem lekker vrij zijn gang gaan!

één jaar geleden

Miss in en park?

één jaar geleden

Ik probeer me over te geven aan het feit dat zelf lopen nu eindeloos geoefend zal worden door haar en probeer in het moment te zijn en haar te volgen (lastiger in een winkel natuurlijk 😅). Ook als dat 20min heen en weer gaan in de straat betekent. Ik laat haar in de wijk vaak eerst uitrazen rondom speeltuin, dan kruipt ze soms ook nog. Daarna is het lopen dan vaak wat rustiger haha of ik verleid haar met een snackie in de kinderwagen 🤪😬. Ze heeft hier ook al de eerste stoeptegel gekopt omdat ze te snel ging, arm kind. Vervolgens heeft ze een dag alleen maar willen kruipen haha oeps…

één jaar geleden

herkenbaar! 😂 Als wij buiten gaan lopen heb ik hem vast bij z’n capuchon. Dat wordt wel geaccepteerd haha. Werkt (tot op heden..) ook in de winkel

één jaar geleden

Gelukkig, wilt mijn dochter wel onze hand vasthouden tijdens het wandelen. Alleen als ze niet naar binnen wilt gaan, wilt ze weleens loslaten en wegrennen. Ik heb wel voor de zekerheid een tuigje gekocht. In de vorm van een rugzak met een grote knuffel eraan. Ze vind het prachtig, want ze heeft het idee dat wij haar moeten volgen en zij alles onder controle heeft.

één jaar geleden

In de speeltuin en de bibliotheek heeft hij tot nu toe gelopen. Hij vindt het allemaal prima in de kinderwagen.

één jaar geleden

Haha herkenbaar. Hier wil mevrouw van 15 maanden ook echt geen hand meer vasthouden en loopt ze regelmatig ineens de andere kant op. Meestal laten we haar op de stoep naast een vrijliggend fietspad lopen. Ook laat ik haar in de supermarkt nu soms wat lopen als het niet druk is. Mijn man vindt dat super irritant want ze wil natuurlijk overal aan zitten enz. Maar ik denk dan dat ze het toch moet leren uiteindelijk. Ik laat haar overigens wel lopen als de stoep droog is want ze valt nog vaak. En als ze moe wordt draag ik haar of wandelwagen verder. Soms wordt ze boos en gaat ze huilen, maarja ook dat moet ze leren dat het niet altijd gaat zoals zij wil.

één jaar geleden

Hier nog zo een, loopt al sinds 11 maanden en sinds 13 maanden alleen maar willen lopen en ook absoluut niet in de wagen. Ze wou toen nog geen handjes vasthouden dus in hield haar vast aan haar capuchon zegmaar. Nu is ze 15 maanden en wil ze gelukkig mijn hand wel vasthouden. Behalve als ze afgeleid is door iets of iemand dan wil ze liever daar achteraan🤣😅