31 Reacties
één jaar geleden
Ik zal wel een loedermoeder zijn maar wauw: zoveel geld voor een pyjama? Ik schrik er gewoon van. De pyjama's van Hema, Prenatal en zelfs Kruidvat bevallen mij prima. Lekkere slaapzak en mijn meisje slaapt geweldig!
één jaar geleden
Ik zal wel een loedermoeder zijn maar wauw: zoveel geld voor een pyjama? Ik ...
Het is maar hoe je het bekijkt, een setje is 40,- en dat is zeker niet goedkoop, maar onze dochter doet nu al ruim 8 maanden met 1 en dezelfde maat en kan er nóg mee vooruit.
Ik verkoop mn wollen kleding in hele goede staat voor minstens 50% van de prijs door vervolgens 😃!
En je bent alles behalve een loedermoeder als je andere pyjama’s koopt toch haha 😂. Ik ben gewoon fan van het materiaal en het voelt heel fijn, dat is niet ‘beter’ dan een Hema pyjama hoor 🤪
één jaar geleden
Ik zal wel een loedermoeder zijn maar wauw: zoveel geld voor een pyjama? Ik ...
Nee joh tuurlijk niet! Op t forum is het lekker anoniem maar ik zou er niet mee te koop lopen dat ik dit gekocht heb, is ook een bizarre prijs 🙈 super fijn dat je meisje zo lekker slaapt!
Ik heb een niet heel goed slapend meisje dat ook nog wel eens schommelt met haar temperatuur dus dan probeer je misschien weer meer 😉
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Nee joh tuurlijk niet! Op t forum is het lekker anoniem maar ik zou er niet ...
En wat pannenkoekplantje ook zegt: voor mij is dit nog maar afwachten maar heb wel de hoop er lang mee te doen ☺️
VRIEND
één jaar geleden
Gewoon zeeman,wibra of hema.
Wat een geld voor een pyjama.
Ze zijn zo snel ergens uitgegroeid, daar begin ik niet aan.
Bij de zeeman laatst een fleece/velours pyjama voor 9.99 euro.
Winterslaapzak van de Hema en hij is super warm.