5 Reacties

één jaar geleden

Wij geven alles wat wij eten. Vandaag bijvoorbeeld Prei Ovenschotel met gehakt en aardappelschijfjes op. Bij ons mag gewoon met de handen gegeten worden en tuurlijk word het een bende, maar dat maken we daarna gewoon weer schoon

één jaar geleden

- aardappelkroketjes in stukjes - groente schijfjes van bonduelle uit de vriezer, supermakkelijk - strikjes pasta met pesto - aardappels gekookt of gebakken krieltjes, broccoli, bloemkool, boontjes, worteltjes - lasagne is stukjes - pannenkoeken Het is echt oefenen. Wij doen het vaak gewoon op een bord of een bakje en lekker laten kliederen. Daar moet je wel voor open staan..ik denk altijd maar, kna wel weer in de was

één jaar geleden

Reactie op Sir1991

Wij geven alles wat wij eten. Vandaag bijvoorbeeld Prei Ovenschotel met geh ...
Wij doen het precies zo. Lekker alles zelf laten eten (van begin af aan al gedaan) en de bende ruimen we daarna wel weer op

één jaar geleden

Ik doe vaak uitje fruiten en dan kip(dij) of gehakt rullen en dan verschillende groentes koken/bakken en dan de groentes in de blender met tomatenpuree of pesto en dan met een pasta soort alles mengen 👌🏻 meestal lekker met de handen eten en maar ze oefent nu ook met een vork.

één jaar geleden

Mijn dochter eet echt alles en met de pot mee. Ook laten we haar zelf eten! En ja dat wordt meestal een grote oorlog. Ik heb altijd twee lepels een voor haar in de hand en eentje voor mij. Ik geef de lepel steeds aan haar en wissel om. Klap in mijn handen als ze het in haar mond doet. Soms werkt ze niet mee en wilt ze met haar handen eten en wilt ze zelf met de lepel flodderen. Dat laat ik maar dan zo. Wij snijden alles in kleinere stukken, behalve spaghetti. Ze vindt lange slierten leuk. Dit eet ze rustig een voor een. Een greep wat wij allemaal eten: veel salades (kleingesneden) of mango salsa. Ze eet gewoon rauwe uitjes of bosuitjes door de salades heen. Afgelopen week was het bv roti, bami, noodles, veel itiliaanse gerechten (gestoofde groenten en kruidige ovenaardappels). Deze week eten bv dumplings met wok groente, Röstis met groente, Japanse noodles soep, aspergesoep en lasagne. Ik maak alles wel zelf met verse/ gedroogde kruiden en zonder zout. En gestoomde zalm daar is ze heel gek op!