39 Reacties
vor einem Jahr
Vgm moet het hier nog erger worden als ik jullie zo hoor whahahah. Onze dame van 15 maanden vind dat ze de hele dag met haar drinkbeker mag gooien en in de bank mag staan en wordt dus boos als ik de beker afpak of haar uit de bank zet. (Hebben er wel net een baby bij van nu 3 weken en als we met hem bezig zijn is ze extra dwars dus dat speelt ook mee denk ik)
vor einem Jahr
Reactie op Zopa
Hij mag niet gaan slapen met zijn fietspomp... de hele dag hoor ik pfft pff ...
😂😂😂
vor einem Jahr
Ik moet zo gniffelen en vind het zo fijn om de herkenbaarheid te lezen… hier zó herkenbaar!
Wat hier een meltdown geeft: wanneer ze geen speelgoed tegen het hoofd van de kat mag gooien (die ze heel lief vindt) of wanneer ze niet in de keukenla met borden mag gaan staan 😬. Totale drama en volledig overstrekken en hysterisch als iets mega onbenulligs niet kan of mag.
Besefte me gisteren dat we de babytijd echt vaarwel hebben gezegd en de dreumes periode met zeer sterke eigen wil en alle bijbehorende boosheid is gearriveerd… ‘het is een fase’ 🤪
vor einem Jahr
Hier vooral de knopjes van de vaatwasser en de oven open dicht😵💫 hoera voor een open keuken😅🤓 verder is luier verschonen en omkleden ook wel echt een ding🤯
vor einem Jahr
Reactie op Lelie99
Vgm moet het hier nog erger worden als ik jullie zo hoor whahahah. Onze dam ...
Omg herkenbaar. Wij ook een baby van 4 maanden erbij. Hij smijt die beker ook gewoon naar zn broertje zn hoofd🥴😵💫
vor einem Jahr
Zo beetje alles wat gevaarlijk is en ze niet mag aankomen en dus ook buiten haar bereik is, zoals een theepot, waterkoker en pannen op het vuur wordt regelmatig driftig naar gewezen en 'die die" geroepen. Wanneer ik zeg dat ze die niet mag aanraken omdat ze zich anders kan bezeren kijkt ze me heel betuitert met pruillip en al aan. Echter als mijn man dat zegt kan ze gek genoeg gaan huilen of wordt boos en gaat mokken tegen hem. Gelukkig hebben we de fase dat ze alles van tafel wilde pakken en driftig werd dat het niet mocht al een tijdje niet meer gehad
vor einem Jahr
ALLES wat niet mag, zit een dikke vette magneet op denk ik! Die steeds roept naar mijn zoontje "kom hier naartoe!!!"
De TV, de korrels uit de hoge bloempot gooien, overal op klimmen....
Laatst was ik even boven en ik dacht:' wat ben jij stil?!' Was ie op de stoel geklommen en stond ie bijna op de commode🫥
Hij is al een x voorover geduikeld van zn loopfietsje. Snee boven zn oog, bloed uit z'n neus en tand door de lip. Van de bank vallen, blauw oog. Echt mensen om me heen moeten wel niet denken🥲 wij hebben echt een klimkont en zn bijnaam is DE TANK
Amen🙈
vor einem Jahr
Oooh de herkenning wat heerlijk.
Tijdens eten koken 1 en al hysterie hier, ook verschonen drama, en als ik ook maar 1 cent kreeg voor al die keren dst ik een waxinelichtje heb afgepakt dan was ik nu echt steenrijk😉nou ik kan nog wel ff doorgaan zo🤪maar indd een dreumes met een eigenwil, van wie zou die dat nou hebben🧐🤣
vor einem Jahr
Mijn zoon smijt ook met zijn beker. Om gek wat te worden. Lekt alleen als hij valt, dus het is hier de hele dag dweilen 🤷🏼♀️😂 Het maakt niet uit welke deur, kast of lade open gaat, meneer wil ER IN! Gister klom hij gewoon de ladder op die m’n man had staan om een lamp op te hangen. Fantastisch vond hij het! 😆
vor einem Jahr
Hier ook dreumes van 15 maanden
Heerlijk om te lezen dat je niet de enige bent met de handen in het haar soms.
Hier ook De vaatwasser: ik leg wat plastic spul voor hem in het hoekje, zodat hij het idee heeft dat hij mij helpt.
Naar de voordeur lopen zodra de woonkamer deur op een kier staat. Maar beneden hebben wij geen traphek dus hij mag nog niet in de hal.
Op de bank lopen… en hopen dat hij niet valt. Maar dit gaat onvoorstelbaar goed.
Alle kastlades opentrekken met zn volle gewicht, net zolang totdat hij open gaat
Tissues in mini snippers verscheuren…
100x naar de keuken en hete oven lopen als ik sta te koken. helaas is deze op knie hoogte. Volgende huis alle apparatuur op schouder hoogte 🙃
Aan de snoeren trekken van mn laptop en op schoot klimmen als je even zit te werken, pen afpakken, aantekeningen zoek etc.
Mn telefoons ook steeds kwijt…
Alles gooien op onze houtenvloer. Fijn met houten speelgoed ( buren gaan bijna spontaan verhuizen denk ik)
Dus ook zn eten en zn drinken.
Overal kruimels, vlekken, plak, deuken en krassen
Maar goed.
Je krijgt er zoveel voor terug ♥️
vor einem Jahr
Dat hij niet op de eettafel mag klimmen om de afstandsbediening of mijn telefoon te pakken..